Bağımsız araştırma şirketi Ipsos’un tüketicilerle yaptığı araştırmaya göre Türkiye’nin en sevilen*, en beğenilen*, en çıtır* ve en efsane* çikolatalı gofreti seçilen Ülker Çikolatalı Gofret, markaya layık görülen bu sıfatları ürün ambalajlarına taşıdı. Markanın tarihinde ilk defa klasik ambalajına yapılan bu dokunuş, düzenlenen iletişim kampanyası ve yeni reklam filmiyle tüm mecralarda tüketiciyle buluştu.
“Ülker Çikolatalı Gofret sevmeyen var mı?” sloganıyla akıllara kazınan markanın yeni reklam filmi Tribal Worldwide İstanbul reklam ajansının imzasını taşıyor.
Reklam filmi link: https://www.youtube.com/watch?v=Cqs9VZmLG-I
Künye:
Reklamveren: Ülker
Reklamveren Yetkilileri: Mustafa Kabakçı, Nida Erdal, Aybüke Saraloğlu, Fatma Öztürk Vidin, Sena Desovalı
Reklam Ajansı: Tribal Worldwide İstanbul
Yaratıcı Başkan: Arda Erdik
Ajans Başkan Yardımcısı: Başar Bellisan
Yaratıcı Grup Başkanı: Ayça Peksağ, Ömer Ceran
Yaratıcı Ekip: Ayşegül Aynalı Şişman, Ege Yetkin, Atakan Aslan, Köksal Çalık, Alican Kılıçoğlu, Mert Güler
Grafik Uygulama: Derya Bolluk
Ajans Başkan Yardımcısı: Alp Gürsoy
Müşteri İlişkileri Direktörü: Pelin Önal
Müşteri İlişkileri: Seçil Kök, Meltem Tepebaş
Sosyal Medya Ekibi: İklim Suaşan, Pirağa Karsan, Ege Kiper
Stratejik Planlama Direktörü: Ceren Şehitoğlu
Stratejik Planlama: Furkan Özgür, Mehmet Keçili
Ajans Yönetici Prodüktörü: Gülengül Soytürk
Ajans Yönetici Prodüktör Yardımcısı: Ümit Bak
Ajans Prodüktörü: Zeynep Tanyeli
Prodüksiyon Şirketi: PToT Film
Yönetmen: Arda Erdik
Post Prodüksiyon Şirketi: İmaj
Müzik: Jingle Jackson
*Bağımsız araştırma şirketi Ipsos tarafından, Ülker için 05-09 Mayıs 2022 tarihleri arasında Türkiye Temsili Dağılımına paralel olarak 1070 kişi ile online ve kotalı örnekleme yöntemi ile gerçekleştirilen araştırma sonucuna göre.
Comments