top of page
Brandmap Haber

Yılın ilk çeyreğinde en çok neleri sevdik?



Geleceğin bankacılık deneyimini bugünden yaşatmak için yakın zamanda yolculuğuna başlayan ve Türkiye'de neobank dönemini başlatan MARS, 2024'ün ilk çeyreğine ait kullanıcı istatistik verilerini açıkladı. Verilere göre kullanıcıların ilk üç ay içindeki en çok harcama payını restoranlar aldı. Lezzet ve dijital üyeliklerden oluşan indirim kuluplerindeki kategorilerin ardından önceki döneme göre artış gösteren bir diğer alan da seyahat oldu. 


Mart ayında en çok kullanılan koloni: Lezzet

MARS kullanıcılarının ilk üç ayda en çok yemeğe harcama yaptığı görüldü. Ocak ayından itibaren yemek harcama paylarında her ay yüzde 10'luk bir artış gerçekleşti. En çok lezzet kolonisini kullanan MARSlıların mart ayında en sevdiği yemekler hamburger ve sushi, en sevdikleri içecek ise kahve oldu. 


MARSlılar dijital platform aboneliklerini çok seviyor

MARS kullanıcılarının en fazla harcama payının olduğu ikinci kategori dijital platform abonelikleri olurken; üçüncü kategori ise benzin istasyonları oldu. Havaların da ısınmasıyla mart ayında kendini yollara vuran MARSlılar, ilk iki aydan çok daha fazla seyahat etti. 


Teknoloji harcamaları mart ayında arttı

Mart ayı MARSlıların elektronik eşyalara en çok para harcadığı ay olurken; şubat ayında ise diğer dönemlere göre eğlence öne çıktı ve eğlence parklarına ayrılan harcama payı bin kat arttı. 


AVM'lerde hobi ve oyuncak dükkanları tercih edildi

MARSlılar toplam harcamalarının ise yüzde 10'unu AVM'lerde yaptı. Hobi ve Oyuncak dükkanları ise MARSlıların çokça ziyaret ettiği yerlerden oldu. Daha önceki aylarda yüzde 20'lerde olan süpermarket harcama payları ise yüzde 50'lere çıktı. Lezzet, moda, kahve, teknoloji, seyahat, gurme, abonelik, keyif ve ulaşım olmak üzere MARS'ta yer alan dokuz farklı koloni ve kategorize edilmiş kampanyalardan yararlanan kullanıcılar, alışverişlerinde yüzde 50'ye varan indirimler ve 3.300 TL'ye varan MARS Miles kazanma avantajına sahip oldular. 

Kommentare


bottom of page