Vivident 45 Dakika, pratik taşınabilir cüzdan ambalaj formatının ardından şimdi de kullanımı pratik şişe formunu çıkardı. Türkiye sakız pazarını uzun süreli kesintisiz ferahlık etkisiyle tanıştıran Vivident 45’, yeni reklam filmi ile televizyon ekranlarında, dijital platformlar ve açık hava mecralarında yayında.
Filmde, festivale girmek için beklediği uzun kuyrukta havanın ve bekleyişin bunaltıcılığından sıyrılmak isteyen bir gencin imdadına Vivident 45’ yetişiyor. Nane aromasıyla Vivident 45’, genç adama 45 dakika boyunca kesintisiz ferahlık sunuyor. Filmin sonunda genç, işin yoğunluğundan bunalan festival görevlisine Vivident 45’ ikram ederek, onu da "uzuuuuun" süreli kesintisiz ferahlığa davet ediyor.
Künye:
Reklamveren: Perfetti Van Melle Türkiye – Vivident
Reklamveren Yetkilileri: Nalan Özgür, H. İpek Yolasığmaz, Melis Ege Tanışman, Bahar Gökçe Meşe, Ferah Sevil Kil
Reklam Ajansı: Çözüm Reklam
Yaratıcı Ekip: Emre Gökdemir, Gökhan Tosun, Pelin Meşeci, Ahmet Topal
Marka Ekibi: Yusuf Ziya Erdönmez, İrem Terzi
Stratejik Planlama Ekibi: Ahmet Yener, Kerem Can Erdönmez
Jingle: Jingle House
Yönetmen: Onur Erdem
Kullanılan Mecralar: TV, Dijital, Açık Hava
PR Ajansı: İletişim Ofisi
Comments