Turkcell hattı olsun ya da olmasın “Her şey Turkcell’le çalışıyor, Turkcell herkesle çalışıyor” mesajının altını çizen marka, uçtan uca sağladığı teknolojileri farklı hikayelerle anlatıyor. Kerem Bürsin’in başrolde yer aldığı ve çekimlerin dört gün sürdüğü filmde, Turkcell’in hayatın her anında olduğu vurgusu yapılıyor. Bireyleri olduğu gibi şirketleri ve sektörleri de birbirine bağladıklarını; akıllı cihazlar, otonom araçlar, şehir hastaneleri, fabrikalar, havalimanları gibi markanın görünmediği alanlarda da mobil iletişimin Turkcell’le sağlandığı mesajı veriliyor.
Aksiyon sahnelerinde dublör kullanmayan oyuncu Kerem Bürsin; “Ülkemizin en değerli markalarından Turkcell’in 30’uncu yıl iletişiminin bir parçası olmak benim için çok anlamlı. Teknolojiyi hayatın içinden örneklerle anlattığımız seride bol aksiyonlu ve eğlenceli sahneler izleyeceksiniz” dedi. Serinin ilk filminde Bürsin’e annesi Çiğdem Bürsin de eşlik etti. “İlk sahneye annemin konuk oyuncu olarak katılması da ayrıca müthiş bir anı oldu bizim için.” dedi.
Yeni kampanyanın, şirketin 30’uncu yıl stratejisini desteklediğini söyleyen Turkcell Genel Müdürü, Kerem Bürsin’in enerjisiyle Turkcell’e çok yakıştığını ifade etti. “İletişim kampanyamızı sevgili Kerem Bürsin ile başlattık. Kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum. Hem kendisi hem de enerjisi Turkcell’e çok yakıştı. Kendisiyle çekeceğimiz yeni filmlerde 30’uncu yılımıza özel sürprizlerimizi de göreceksiniz. Pek çok avantajın yanı sıra abonelerimizin paketindeki GB ve dakikalar ikiye katlanırken, gençlere yönelik sinema ve yemek faydası gibi birçok kampanyaya yıl boyu devam edeceğiz” dedi.”
“Her şey Turkcell’le çalışıyor, Turkcell herkesle çalışıyor”
“Türkiye Yüzyılı’nı Dijitalin Yüzyılı” yapma kararlılığına sahip olduklarını söyleyen Turkcell Genel Müdürü Dr. Ali Taha Koç, 30’uncu yıl iletişimi kapsamında şu ifadelerde bulundu: “Sadece sesli iletişim ve SMS’le başlayan hikayemiz; MMS, WAP, GPRS, EDGE, 3G ve 4.5G teknolojileri ile adım adım ilerledi. Bu ilerlemeye cep telefonlarımızın donanım kabiliyetlerinin sürekli artması ve ekran teknolojilerindeki gelişmeler de eşlik etti. Bu dönüşüm yolculuğunda, sesli iletişim uzun zaman önce tek işimiz olmaktan çıktı. Ekosistemimizde çok değerli şirketler barındırıyoruz. Paycell, TV+, BiP, fizy, lifebox, GAME+, Turkcell Global Bilgi, Turkcell Superonline, veri merkezlerimiz, enerji santrallerimiz ve daha pek çok şirketimizle kişilere ve endüstrilere yenilikçi çözümler sunuyoruz. Milyonlarca insan ve yüzbinlerce şirket Turkcell’in bu ekosistem markaları, güçlü altyapısı ve teknolojisiyle çalışıyor. Türkiye’nin dijital yolculuğunda iz bırakan tarihimize baktığımızda gururla görüyoruz ki; teknolojinin olduğu her yerde Turkcell var, her şey Turkcell’le çalışıyor, Turkcell herkesle çalışıyor.”
“Turkcell olarak sadece insanlara hizmet vermiyoruz”
Turkcell Grup bünyesinde 56 milyonu aşkın abonesi olmasına rağmen 84 milyonun tamamının hayatına dokunduklarını söyleyen Turkcell Genel Müdürü; “Sim kartı olsun ya da olmasın herkes Turkcell’li olacak, herkesin yolu bir şekilde Turkcell’den geçecek demiştik; bugün görüyoruz ki hizmet verdiğimiz kişi ve kurumlar sadece Turkcell sim kartına sahip olanlar değil. Şehir hastaneleri, havalimanları gibi kritik alanlarda altyapımızdan faydalananlar da otonom sistemlere sağladığımız dijital teknolojilerimizi kullananlar da bizim için Turkcell’li. Uçtan uca teknoloji sağlayıcısı pozisyonumuz sayesinde, Turkcell hattı olsun ya da olmasın artık neredeyse herkes Turkcell’li diyebiliriz” dedi.
“Stratejik odak alanları: Veri, Enerji, Siber Güvenlik, Yapay Zekâ”
Dr. Ali Taha Koç, 600 bin kurum ve kuruluşun teknoloji altyapısının, dijital dönüşüm operasyonlarının ve siber güvenliklerinin de Turkcell tarafından sağlandığını belirtti. Koç, “Tüm bunları yaparken de dijital operatör yetkinliğimize entegre bir biçimde, üretken yapay zekâ teknolojilerini kullanıyor, uydu teknolojilerini test ediyor, kuantum teknolojileri üzerinde çalışıyoruz. Türkiye’nin lider teknoloji ve sistem entegratörü pozisyonumuzu koruyacak, uçtan uca teknoloji sağlamaya devam edeceğiz. Bütüncül bir bakışla ele aldığımız; Ar-Ge çalışmalarımız, dijital iş servislerimiz, enerji ve bulut bilişim operasyonlarımız, veri merkezi ve siber güvenlik faaliyetlerimiz 30’uncu yılımızın stratejik odak alanları” dedi.
“Türkiye’den kazandığımızı Türkiye’ye yatırıyoruz”
“30 yıllık tarihimiz boyunca insanımızın ihtiyaçlarında, eğitimden spora, kültür-sanattan sürdürülebilirliğe, her yaş grubundan ve toplumun her kesiminden kimseyi geride bırakmadan milyonlarca vatandaşımızın yanında olduk. Üretime dahil olan kadınları, geleceğin parlayan yıldızı çocuk ve gençlerimizi, başarılarıyla göğsümüzü kabartan sporcuları unutmadık. Memleketimize ve insanımıza olan gönül bağıyla, her yaştan her kesime yönelik sosyal çalışmalarımıza aralıksız devam ediyoruz. Ülkemizin küresel arenadaki gücünü artıracak ve toplum için daha faydalı bir dijital gelecek ortaya koyacak yatırımlarımızı da sürdüreceğiz. Her yerdeyiz, herkesleyiz, her şeyleyiz... Burada doğduk, burada büyüdük, geliştik, kazandık, kazandırdık. Ülkemizde kazandığımızı yine ülkemize yatırmaya devam edeceğiz.”
Künye:
Reklamveren: Turkcell
Reklamveren Marka Ekibi: Mustafa Alcan, Özlem Arın, Merve Çetintaş
Reklamveren Prodüktör: Tuğba Özkan
Reklamveren Dijital İletişim Ekibi: Özlem Beyenirsoy, Damla Tütüncü
Reklamveren Medya Planlama Ekibi: Dilek Kafalı, Süheyla Güleçyüz
Reklam Ajansı: Rafineri
CCO: Emre Kaplan
ECD: Can Erdoğan
Kreatif Direktör: Cihan Akköse
Sanat Ekibi Lideri: Emre Onacak
Yaratıcı Grup Başkanı: Haydar Öztürk
Yaratıcı Ekip: Aylin Atabay, Uğurcan Sezen, Fatmanur Küçükkuzucu, Seda Öztürk, Ece Hüdaverdi, Batuhan Erdoğan, Onur Subaşı, Kerem Arslan
Ajans Başkan Yardımcısı Müşteri İlişkileri: Ekin Kutevu
Marka Ekibi: Çağla Ishak, Derin Doğru, Melis Tüzmen, Kübra Kazal
Ajans Başkan Yardımcısı Strateji: Can Çalışkan
Stratejik Planlama: Ege Ayakduran, Utku Çiftliklioğlu
Prodüksiyon Ekibi: Açelya Ülkümen, Baran Çetin, Caner Yıldırım
Grafik Ekibi: Merve Bozkurt, Ayşin Ors, Ramazan Yurtseven
Redaktör: Onat Bahadır
Kommentare