top of page
Brandmap Haber

TEB, “Seyirci Kalma” kampanyasını hayata geçirdi


Türk Ekonomi Bankası (TEB), ekonomik büyümeyi desteklerken çevresel sürdürülebilirlik ve toplumsal fayda sağlama hedefiyle “Seyirci Kalma” kampanyasını başlattı. Kampanya, “Seyretmek güzel. Peki ya seyirci kaldıklarımız?” mottosuyla, toplumda sürdürülebilir bir dönüşüm için farkındalık oluşturmayı amaçlıyor.


Dört kısa filmden oluşan belgesel serisinde, genç oyuncu Rahimcan Kapkap, girişimcilik, gastronomi, tarım ve gönüllülük gibi alanlarda ilham veren isimlerle bir araya geliyor. Ebru Baybara, Ezra ve Tuba Çetin, Birnur Temel Birtane ile Prof. Dr. Itır Erhart’ın hikayeleri, daha sürdürülebilir bir dünya için atılan adımları anlatıyor. Kampanya, TEB’in sürdürülebilirlikte öncü rol üstlenme vizyonunu yansıtırken, film TEB’in sosyal medya hesaplarında ve dijital platformlarında yayına girdi.

 


Künye:

Reklamveren: Türk Ekonomi Bankası (TEB)

Reklam / Yaratıcı Ajansı: Cheil Türkiye

Müşteri Ekibi: İlke Erdener, Mustafa Baysal, Mert Maviş 

Katılımcılar: Birnur Temel Birtane, Ebru Baybara, Ezra Çetin ve Tuba Çetin, Prof. Dr. Itır Erhart, Rahimcan Kapkap

Yönetmen: Zeynep Dadak

Yapım Şirketi / Yapımcı: Filmist / Bahadır Arlıel - Fatih Yapa

Comments


bottom of page