SuperFresh ve Karaca evde sosyalleşme trendinin yükseldiği bu dönemde yeni bir iş birliği gerçekleştirerek “Sosyal Lezzetler” kampanyasını hazırladı. Söz konusu iş birliği iletişim kampanyası ile sınırlı kalmayacak; yeni ürün lansmanları ve 360 yaklaşım ile tüketicilerle buluşacak.
İş birliği kapsamında SuperFresh, patates, köfte ve soğan halkasını içeren "Sosyal Lezzetler" menüsünü sınırlı sayıda tüketicilere sunarken, Karaca ise SuperFresh logosunu taşıyan ve dondurulmuş gıdaya özel butona sahip Air Pro-Cook Duoairfryer’ı geliştirdi.
Tüketicilerinin evde kolayca ve keyifle yemek yapmalarını amaçlayan iki markanın iş birliğinde kadın hedef kitlenin artan airfryer ilgisi ve bu ürün sahiplerinin yüzde 90’ının dondurulmuş gıda kullanıcısı olması etkili oldu.
360 derece bir yaklaşımla hazırlanan kampanya, mağazadan online kanallara, etkinliklerden sosyal medyaya kadar birçok alanda tüketicilerle buluşacak.
Commentaires