top of page

SuperFresh, “reels” formatını televizyona taşıyan ilk marka oldu



Türkiye’nin dondurulmuş gıda şirketi SuperFresh, üç yılı aşkın süredir marka yüzü olan Refika Birgül ile Ramazan ayına özel yenilikçi bir reklam kampanyasına imza attı. Dijitalde en çok izlenen tariflerin sahibi olan Refika Birgülün SuperFresh ürünleriyle hazırlanmış 10 farklı tarifinin yer aldığı “Süper Hızlı Tarifler” reklam serisi Ramazan boyunca hem televizyon ekranlarında hem de SuperFresh’in sosyal medya hesaplarından izleyiciyle buluşacak.


Türkiye’de yemek tariflerinin ayrıntılı bir şekilde reklam filmlerinde yer aldığı ilk örnek olan Süper Hızlı Tarifler reklam serisi, dijitalin 1 dakikalık “reels” formatını televizyona uyarlayarak Ramazan boyunca tüketicilerin “ne pişirsem” sorusuna cevap verecek.



Comentários


BRANDMAP

İş Dünyası Bilgi Paylaşım ve

Marka Yönetimi Platformu

  • LinkedIn - Siyah Çember
  • Twitter
  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube

© 2024 BRANDMAP

Screen Shot 2021-01-25 at 19.44.13.png

PARTNER OF BRANDMAP

Ana Sayfa

Hakkımızda

Künye

Üyelik

Arşiv

Yasal Uyarı

Kullanım Koşulları

Eğitimler

Etkinlikler

TrendPaper

Makaleler

visa-mastercard_logo.png

Ödeme ve Teslimat   I  Üyelik Sözleşmesi    I  KVKK

Teslimat:

Saraybosna Cad. Gökorman Sitesi A Blok D. 207

Aşağı Dudullu Ümraniye İstanbul 

+90 212 973 7375

info@brandmap.com.tr

bottom of page