1978 yılından beri Türkiye’nin en çok tercih edilen tuvalet kağıdı markalarından biri olan Solo, güçlendirilmiş doku teknolojisiyle ürettiği yeni ürünü “Solo Bambu Katkılı Tuvalet Kağıdı” için hazırladığı reklam filmini izleyicilerle buluşturdu.
Güçlendirilmiş doku teknolojisi kullanılarak üretilen Solo Bambu Katkılı Tuvalet Kağıdı’nın hesaplı oluşunu ve suya ultra dayanıklı özelliğini öne çıkaran filmde, Solo kullanıcılarının “Güçlü dokulu, benim de hesaplı seçimim bu!” vurgusu dikkat çekiyor.
Reklam filmi linki: https://www.youtube.com/watch?v=cMslhtN67KQ
Künye: Reklamveren: Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri Bilge Çiftçi - Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri Pazarlama Direktörü Ayhan Arıcı - Temizlik Kağıtları Pazarlama Direktörü Suzidil Esener - Pazarlama Yöneticisi Elif Erdoğan - Marka Yöneticisi Ayşen Akalın - Medya ve İletişim Müdürü Burcu Vural - Dijital Pazarlama Müdürü Ezgi Ergene - Medya Planlama Kıdemli Uzmanı Zeynep Güner - Medya Planlama Kıdemli Uzmanı Aylin Demirler - Dijital Pazarlama Uzmanı Ezgi Demirkol - Dijital Pazarlama Uzman Yardımcısı Reklam Ajansı: Liberté İstanbul Cihangir Gümüş - Ajans Başkanı / Yönetici Kreatif Direktör Semih Özdemir, Ekremcan Arslan, Bedirhan Bozkurt - Kreatif Grup Melih Ekim - Strateji Direktörü Kazım Kutal Demir - Müşteri Direktörü Yiğit Atilla - Müşteri Grubu Gizem Kızılay, Pınar Köprülü - Sosyal Medya Ekibi Prodüksiyon: Ter Film Barış Berberoğlu - Yönetmen Müzik: Jingle House
Comments