Dünya Reklamverenler Federasyonu (WFA) ve Reklamverenler Derneği (RVD) iş birliğiyle düzenlenen Küresel Pazarlama Konferansı için geri sayım başladı. Reklamverenler Derneği Başkanı Ahmet Pura, dünya reklam endüstrisine ilham veren liderlerin yaratıcı sohbetlerine sahne olacak etkinliğe tüm sektör profesyonellerinin katılımı yönünde çağrı yaptı.
Dünyanın en prestijli pazarlama etkinliklerinden biri olan Küresel Pazarlama Konferansı’nda pazarlama dünyasının en trend gelişmeleri, pazarlama dünyasına yön veren liderlerin gözünden değerlendirilecek. Reklam ve pazarlama sektörünün buluşacağı konferans gündeminde, pazarlama stratejilerinden teknolojiye, başarı hikayelerinden, yeni nesil tüketici alışkanlıklarına kadar birçok konu ele alınacak. Türkiye’de ve dünyada pazarlama stratejilerini şekillendiren başlıkların yanı sıra yükselen teknolojiye ve tasarıma odaklanacak konferans, iş dünyasıyla birlikte genç yetenekler için de sektörün geleceğine ışık tutacak.
Reklamverenler Derneği (RVD) Başkanı Ahmet Pura, 27 Nisan’da gerçekleştirilecek Küresel Pazarlama Konferansı’na ilişkin şunları söyledi: “Ekonomilerin dinamosu olan reklam sektörünün en prestijli buluşması Cumhuriyetimizin yüzüncü yılında İstanbul’da, bizim ev sahipliğimizde gerçekleşecek. Bu Türkiye için önemli bir fırsattır. Dünyadan iyi örnekleri dinlemenin yanı sıra kendi başarılı ve yenilikçi adımlarımızı dünyaya tanıtacağız. Türkiye, reklam yatırımlarının her yıl çift haneli büyüdüğü, genç yeteneklerin ön planda olduğu önemli bir pazar. Bu bağlamda, güçlü sektörümüzün değerini ortaya koyacak olan zirveye, tüm reklam ve pazarlama profesyonellerinin katılmasını bekliyorum.”
Sekiz Oturumda Sürdürülebilir Büyüme Tüm Yönleriyle Ele Alınacak
Reklamverenler Derneği Başkanı Ahmet Pura ve WFA CEO’su Stephan Loerke’nin açış konuşmalarıyla başlayacak ve tüm gün sürecek etkinlik kapsamında “Sürdürülebilir Büyüme” teması altında sekiz farklı oturum düzenlenecek. Konuşmacılar arasında, WFA Başkanı, Mastercard Pazarlama ve İletişim Direktörü, Raja Rajamannar, Cannes Lions’ta iki yıl üst üste “yılın en yaratıcımarkası” seçilen ABinBEV’in Global Pazarlama Direktörü Marcel Marcondes, VICE Medya Grubu Kıdemli Başkan Yardımcısı ve İnovasyon Başkanı Mark Adams,Bumble’ın Avrupa ve Orta Doğu Pazarlama Lideri Naomi Walkland, Reckitt Pazarlama, Sürdürülebilirlik ve Kurumsal İletişim Direktörü Fabrice Beaulieu, Unilever Dijital ve Pazarlama Global Direktörü Conny Braams gibi birçok önemli liderin yer alacağı etkinliğin detaylı programına ve biletlerine https://gmwistanbul.com/adresinden ulaşılabilir
Comments