Philips LatteGo 5500 serisi, iletişim çalışmalarında da tasarımından ilham alıyor. CGI teknolojisiyle hazırlanan 3D reklam filmiyle LatteGo, hem yenilikçi özelliklerini tanıtıyor hem de sıcak yaz günlerinde alternatif sunarak kahve tutkunlarının vazgeçilmezi olmayı hedefliyor. Şehrin sembol noktalarından olan Akmerkez’de konumlandırılan yeni reklam çalışması “Yeni Philips LatteGo 5500’ün Buzlu Kahve Seçenekleriyle Birden Serinle!” mottosuyla kurgulandı.
Philips LatteGo 5500 serisi, tek bir tuşuyla 20 çeşit kahve yapabilme özelliği ve 8 farklı soğuk kahve seçeneğine sahip. Çekirdekten taze öğütülmüş espresso ve yumuşacık süt köpüğünü buluşturarak kahve tercihiniz her ne olursa olsun, her bardakta ideal sıcaklık, aroma ve krema sunan LatteGo ayrıca; sezgisel dokunmatik ekranı sayesinde, sertlik, sıcaklık veya süt miktarı gibi kişisel damak zevklerinin kayıt altına alınmasına da olanak veriyor.
Versuni Türkiye Pazarlama Direktörü Nil Şahinbaşoğlu yeni reklam filmiyle ilgili iç görülerini paylaştı: “Herkes kendi evinin baristası olabilir diyerek, yazın en sıcak günlerini yaşadığımız bu dönemde Philips LatteGO ile evde hazırlayabileceğiniz soğuk kahve deneyimine dikkat çekmek için hazırladığımız dijital reklam filmimizde CGI teknolojisini kullanarak, ‘Buzlu Kahve ile birden serinle!’ mesajıyla hem şehri hem de tüketicilerimizi serinletmeyi hedefliyoruz.”
Künye:
Reklam Veren Marka: Versuni Türkiye
Reklam Veren Yetkilileri:
Versuni Türkiye Pazarlama Direktörü Nil Şahinbaşoğlu –
Versuni Türkiye Kıdemli Pazarlama Müdürü Özge Akalın
Versuni Türkiye Pazarlama Müdürü Sinem Güngör
Reklam Ajansı: Ogilvy 4129
CEO: Leslie Krespin
CCO: Sami BasutCDO: Emre Süvari
Tasarım Direktörü: Koray Doyran
Kreatif Direktör: Sanlı Kayabölen
Kreatif Ekip Lideri: Hazar Uyar
Art Direktör: Burcu AyanKreatif Yazar: Oğuzhan Yılmaz
Müşteri İlişkileri Direktörü: Gözde Aldınç Atamer
Marka Direktörü: Melike İspirgil
Marka Süpervizörü: Şafak Bozduman
Marka Temsilcisi: Çağla Kuşuz
Comentários