top of page
Brandmap Editör

PAZARLAMA SEKTÖRÜNÜN YILDIZLARI GLOBAL MARKETING SUMMIT 2023’TE BULUŞTU

Güncelleme tarihi: 9 Kas 2023


Seda Mızraklı Ferik / KREA M.I.C.E


Global Marketing Summit 2023, Inspark, Turkcell, Unilever ana sponsorluğunda, Türk Hava Yolları altın sponsorluğunda ve BSH resmi sponsorluğunda Mandarin Oriental Bosphorus İstanbul’da gerçekleşti. Açılışını T.C. Ticaret Bakanı Sn. Prof. Dr. Ömer Bolat’ın gerçekleştirdiği dev buluşmada 90 oturumda 200’ün üzerinde konuşmacı ağırlandı. Dev zirveyi 6 kıta, 143 ülkeden 60.000 katılımcı izledi.


Türkiye’nin lider Toplantı ve Etkinlik şirketi KREA M.I.C.E. tarafından büyük bir titizlikle tasarlanan ve sunulan Global Marketing Summit 2023, 18-19 Ekim tarihlerinde Mandarin Oriental Bosphorus İstanbul’da gerçekleşti. Zirve’nin fiziki oturumları haricinde 17-18-19-20 Ekim tarihlerinde sunulan online içerikleri 6 kıta, 143 ülke, 1.047 farklı lokasyondan altmış bine yakın iş insanı ve pazarlama lideri izledi. Zirve, Cumhuriyetimizin 100.Yılında Türkiye’de doğan, yıldız konuşmacıları, uluslararası lider katılımcıları ve benzersiz içeriği ile ülkemizden globale armağan edilen bir dünya markası haline geldi.


Inspark, Turkcell, Unilever ana sponsorluğunda, Türk Hava Yolları altın sponsorluğunda, BSH resmi sponsorluğunda gerçekleşen Global Marketing Summit 2023, pazarlama sektöründe dünyanın en ünlüsü olan “guru” konuşmacıların yoğun katılımı ile tam bir içerik şöleni oldu. 3.000’den fazla kişinin katıldığı fiziksel oturumlar esnasında ağırlamadaki ince detaylar tüm misafirlerin büyük beğenisini kazandı.


Philip Kotler: “Yenilikçi şirketler geleceğe ulaşacak”.

Global Marketing Summit 2023’ün açılışında konuşan, Financial Times tarafından tüm zamanların ilk dört gurusundan biri seçilen, modern pazarlama kuramının babası kabul edilen pazarlama gurusu Philip Kotler Girişimsel Pazarlama’yı anlattı. Kotler şirketlerin değişime ayak uydurmalarının sürdürülebilirlik açısından önemine dikkat çekerek, değişimi yaratacak düşünce biçiminin girişimcilik olduğunu anlattı. “Girişimci olmak profesyonel olmanın da ötesinde yeni fırsatlar aramak, yeni bağlantılar kurmak ve daha fazla risk almaktır.” ifadelerini kullanan Philip Kotler, şirketlerin varlıklarını sürdürebilmeleri için gelenekselden yenilikçiliğe dönüşmeleri gerektiğini vurguladı.


Abha Maryada Bratt: “Sürdürülebilirlik soyut bir kavram değil, yürümemiz gereken bir yoldur”.

Ben öyle bir dünya hayal ediyorum ki, şirketlerin değerliliği sadece kârla ölçümlenmesin, bütün dünyanın iyi olma haline hizmet eden bir konsept olsun. Gelecek nesillerin yapabilecekleri bize bağlı, dolayısıyla bu onlardan alınmamalı diyen Abha Maryada Bratt, sunumunda sürdürülebilirliğin gerçekleşebilmesi için liderlerin önemli rolünden bahsetti. Liderler olarak hepimiz bir araya gelerek, gelecek nesiller için liderlik rolünü en iyi şekilde yerine lazım dedi.


Zirve Başkanı, KREA M.I.C.E. Kurucusu ve CEO'su, KREA Digital Kurucu Ortağı Seda Mızraklı Ferik kapanış konuşmasında, tüm sponsorlara, konuşmacılara ve katılımcılara teşekkür ederek, “Pazarlama dünyası yaratıcılığı analitikle, hayali gerçekle, soyutu somutla birleştiren çok büyük bir dünya. Bu dünyanın liderleri, bu dünyanın hayalperest çocukları, iyi ki varsınız. Daha iyi bir gelecek hayalinin içinde sizlerle birlikte yol almak bizler için de müthiş bir deneyim. John Lennon’ın şu sözü dört günlük Zirve boyunca yaşadığımız deneyimi çok güzel anlatıyor: “Tek başınıza kurduğunuz hayal, sadece bir hayaldir; birlikte kurduğunuz hayal ise gerçeğin ta kendisidir.” Hepimizin beslenebileceği, ilham veren konuşmacılar ile tanışabileceği, guruları ilgi ile izleyebildiği, workshop alanları, konferans alanları ile dopdolu bir Zirve hedefimize üçüncü kez ulaştık dedi.


Sektöre uluslararası arenada ses getirecek şekilde güçlü bir pazarlama zirvesi kazandırdıkları için mutluluğunu dile getiren Mızraklı Ferik, pazarlama sektörüne yapacakları yatırımların devam edeceğini, pazarlama ve iletişim sektöründeki gelişimin tüm sektörlerin başarısına katkıda bulunacağını anlattı.



Global Marketing Summit 2024, “Sürdürülebilir Büyüme” Teması ile 15-18 Ekim 2024’te

Seda Mızraklı Ferik, Global Marketing Summit 2024’ün geleneksel olarak her yıl Ekim’in üçüncü haftasında yapıldığını ve gelecek seneki Zirve’nin 15-18 Ekim 2024 tarihlerinde “Sürdürülebilir Büyüme” teması ile gerçekleşeceği de sözlerine ekledi.


Sözlerine son verirken, Global Marketing Summit’le birlikte kurucusu olduğu ve en beğenilen liderlerin iş dünyasının oyları ile belirlendiği Altın Liderler Ödülleri oylamasından da bahseden Mızraklı Ferik, tüm sektör paydaşlarını Altinliderodulleri.org’dan 15 Kasım’a kadar devam eden oylama sürecine davet etti.


Seda Mızraklı Ferik: “Sürdürülebilir iş ve sürdürülebilir bir dünya için barış gerekli”.

Zirve’nin ana temasında bulunan Sürüdürülebilir İş olgusunun ancak barış dolu bir dünyada yeterince gerçekleşebileceğinin altını çizen Seda Mızraklı Ferik, konuşmasında “Büyük Önder Atatürk’ün güçlü sözcüklerinin bu etkinliğin son sözleri olarak gökyüzünde asılı kalmasını gönülden diliyorum.” diyerek “Yurtta Barış, Dünyada Barış” sözleriyle tamamladı.



Global Marketing Summit 2023’ten notlar

2022 yılında elli bini aşkın lider ve yöneticinin izlediği Global Marketing Summit bugüne kadar ülkemizde yapılmış en geniş kapsamlı ve en üst düzey katılımlı uluslararası platform olma özelliğini taşıyor. Global Marketing Summit 2023’ün ilk gününde, pazarlama sektörünün dünyadaki en etkili ismi olarak kabul edilen pazarlama gurusu Philip Kotler, zirvede üçüncü kez onur konuşmacısı olarak yer aldı. Zirve’yi Tribewanted Kurucusu, Raaise Eş-Kurucusu ve Topluluk Oluşturucusu Ben Keene ve FinchFactor Global Kurucusu Kerrie Finch sundu.


Dünyanın en iyi 20 iş düşünüründen biri kabul edilen Martin Lindstrom gibi yıldız konuşmacılar ilk gün konuşmaları ile Global Marketing Summit 2023’de yer aldı.

Sürdürülebilir İş Sürdürülebilir Dünya teması ile gerçekleşen Global Marketing Summit geçen yıl dünyadaki ‘en düşük karbon ayak izi’ konusunda tescillendi ve bu yılki organizasyon da bu ünvanını korudu.


Global Marketing Summit 2023, kadın ve erkek konuşmacı oranını eşitleyerek bu alanda örnek zirve olma hedefine de ulaştı.


Online katılımcılar, organizasyonda kullanılan özel teknoloji ve 3D sanal gerçeklik sistemi ile ‘fiziki’ bir zirveye katılma deneyimi yaşadılar ve zirve teknik başarısı ile fark yarattı.

Pazarlama dünyasının C-level yöneticilerinin buluştuğu CMO Circle özel buluşması ve yemek organizasyonu 18 Ekim’de geniş bir katılımla gerçekleşti.


Global Marketing Summit 2023’ün benzersiz yıldız konuşmacı listesi

Modern pazarlama kuramının kurucusu ve babası kabul edilen Pazarlama gurusu Philip Kotler, Lider Marka Stratejisti, Çok Satan Yazar, Aranan Konuşmacı ve Televizyon Kişiliği Laura Ries, Marka ve Kültür Uzmanı, NYT Çok Satan Yazarı, TIME Dergisi dünyanın en etkili 100 kişisinden biri, Thinkers 50 Dünyanın en iyi 20 iş düşünüründen biri Martin Lindstrom, Küresel Düşünce Lideri, Success Hindistan Kurucusu, ADR, Hindistan İnsan Hakları Yüksek Mahkemesi Avukatı, Liderlik Yazarı Abha Maryada Bhatt, Duke Üniversitesi Psikoloji Profesörü, Davranışsal Ekonomist ve Yazar Dan Ariely, Wharton Üniversitesi Profesörü, Çok Satan Kitapların Yazarı ve Danışman Jonah Berger, PepsiCo Global Design Başkanı Mauro Porcini, Fortune 500'ün Fütüristi, 'Pazarlamanın Nostradamus'u, En Çok Satan Yazar ve Küresel Konuşmacı Faith Popcorn, Michigan Üniversitesi - Stephen M. Ross İşletme Okulu Pazarlama Profesörü, En Çok Satan Yazar ve Baş Strateji Sorumlusu Dr. Marcus Collins, Target Marketing of Santa Barbara Başkanı, Pazarlamada Yapay Zeka Danışmanı ve Yazar Jim Sterne, The Marketing Leadership Masterclass Kurucusu ve Yazar Thomas Barta, İnsan İnovasyon Tasarımcısı Arzu Kaprol, Wolf Mama Kurucusu, Cesaret Savunucusu, Etki Lideri, Konuşmacı ve Stratejist Lisa Hogg, Philips Küresel Medya Yönetim Başkanı, Dijital Pazarlama ve E-Ticaret Kıdemli Direktörü Catherina Kowsoleea, Wieden+Kennedy Amsterdam Kreatif Direktörü Kervins Chauvet, Dijital Pazarlama Profesörü, Dijital ve Sosyal Medya Stratejisti ve Yapay Zeka Araştırmacısı Martin Waxman, Gazeteci ve Yazar Dr. Fatoş Karahasan, Akademisyen ve Sosyal Girişimci Prof. Dr. Itır Erhart, Bahçeşehir Üniversitesi Öğretim Üyesi, Sosyal Etki ve Sorumluluk Merkezi Direktörü Prof. Dr. Çisil Sohodol, PİO Pazarlama İletişimi Okulu Direktörü Prof. Dr. Gresi Sanje, Thaat's It! Kurucu ve Strateji Yöneticisi Haluk Sicimoğlu, FutureBright Group of Companies Kurucu Ortağı ve Yazar Akan Abdula, Inspark CEO’su Serdar Susuz, Unilever Türkiye ve Ortadoğu Ev Bakım Lideri Ali Fuat Orhonoğlu, We Are Pi CEO’su Alex Bennett Grant, D Strateji Kurucusu Damla Ömür Tantekin, Media.Monk Kıdemli İnovasyon Direktörü Funs Jacobs, Amerikan Hastanesi Damar Cerrahisi Bölümü Doktoru Prof. Dr. Murat Aksoy, Anti Aging ve Biyokimya Uzmanı Dr. Ayşegül Çoruhlu, Ressam Yiğit Yazıcı, Eğitim Bilimci, Akademisyen ve Parentwiser Kurucusu Dr. Özgür Bolat, Moda Tasarımcısı Zeynep Tosun da konuşma gerçekleştirecek isimler arasında. Zirve, ayrıca iş, kültür, sanat dünyasından da birçok ünlü ismi konuk etti.






Zirve ile ilgili detaylı bilgi için: https://globalmarketingsummit.org/

Comments


bottom of page