Egzotik içerikleriyle saçın doğal güzelliğini öne çıkararak daha dolgun, daha pürüzsüz, daha canlı saçlara kavuşmak isteyenlerin vazgeçilmez markası OGX, "saçın konuşsa sana ne söylerdi?" sorusunun cevaplarına odaklanan bir kampanyayı hayata geçirdi.
Saçın ihtiyaçlarını saçın kendisinden öğrenme fikrinden yola çıkarak hazırlanan yaratıcı çalışma, dört kısa, eğlenceli filmin yanı sıra pek çok dijital mecrada da tüketiciyle buluşuyor.
Birbirinden farklı ihtiyaçlara sahip saçları “konuşturan” ve onlara en uygun OGX'i bulmaları konusunda fikir veren yaratıcı çalışma, Louder İstanbul imzası taşıyor.
Künye:
Reklamveren: OGX
Reklamveren Yetkilisi: Alperen Özkan, Merve Özcan, Beyza Nur Bayrak
Reklam Ajansı: Louder İstanbul
ECD: Burak Bozkaya
Kreatif Ekip: Hasret Altınsuyu, Betül Korkmaz, Buğra Erboz, Selda Efendioğlu, Akın Kıllık
Marka İlişkileri Ekibi: Beyza Bozkurt, Tuğba Konuk Balcan Strateji Ajansı: ZPP
Medya Planlama ve Satınalma Ajansı: UM Worldwide
Mecra: Dijital
Comentarios