McDonald’s Türkiye, çalışanlarından tedarikçilerine kadar geniş bir ekosistemi odağına alan yeni reklam kampanyası “Yan Yana”yı hayata geçirdi. Kampanya, güçlü yerli tedarik zinciri, ürün kalitesi ve çalışan deneyimini vurgularken, restoran çalışanları, çiftçiler ve tedarikçilerden oluşan gerçek hikâyeleri izleyiciye aktarıyor. 1986’dan bu yana Türkiye’de faaliyet gösteren McDonald’s, “Yan Yana” kampanyasıyla bir restoran zinciri olmanın ötesine geçerek topluma dokunan çalışmalarını ekrana taşıyor.
Filmde “Türkiye ile yan yanayız” mesajı izleyicilere aktarıyor
Ürünlerinin yüzde 98’ini Türkiye’nin köklü markalarından tedarik eden McDonald’s Türkiye, yeni reklam filmlerinde, A Milli Kadın Voleybol Takımı sponsorluğu ile takıma verdiği desteği “omuz omuza”, gençlerle ve çocuklarla yan yana oluşunu da “baş başa” ve “kalp kalbe” ifadeleriyle dile getiriyor. Marka, tüketicileri, çalışanları, çiftçileri ve tedarikçileriyle kurduğu samimi bağın hikayesini reklam filminde “Türkiye ile yan yanayız” mesajıyla izleyicilere aktarıyor.
McDonald’s Türkiye’nin menülerinde kullandığı dana etini Namet’ten, patatesi Fine Food’tan tedarik ettiğini anlatan reklam filminde, Bursa İnegöl’den bir çiftçi McDonald’s Türkiye’ye tedarik ettiği patateslerle ilgili, “Sevgi ekeceksin ki o çok sevilen meşhur patatesi biçesin” sözüyle, markayla kurduğu iş birliğini gururla anlatıyor.
McDonald’s Türkiye’nin, yeni kampanyasının reklam filmlerinde çalışanları da yer aldı. Aile ekonomisine destek olmak için işe başladığı McDonald’s Türkiye’de, çocuklarıyla ve eşiyle birlikte çalışmaya devam ettiklerini dile getiren bir “Misafir Deneyim Lideri” markayı ikinci ailesi olarak tanımlıyor. “Operasyon Müdürü” olarak görev yapan bir başka çalışan ise, yarı zamanlı olarak işe başladığı McDonald’s Türkiye’de sunulan imkanlar sayesinde kariyer basamaklarını hızla tırmandığını ve kısa sürede yönetici kadroda görev yapmaya başladığını dile getiriyor.
Künye:
Reklamveren: McDonald's Türkiye
Reklamveren Marka Temsilcileri: Özdeş Dönen Artak, Tuğçe Altınsoy, Melis Aydemir, İrem Kara, Simge Akgün Birinci, Tuğçe Özarpacı
Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
CCO: İlkay Gürpınar
ECD: Volkan Karakaşoğlu
Grup Kreatif Direktörü: Mesut Koçarslan
Kreatif Direktör: Serdar Güngör
Kreatif Ekip: Orkun Süslü, İlayda Köroğlu, Lesli Luza, Eren Keskiner, Ezgi Kitapçı
Genel Müdür: Tuğyan Çelik
Genel Müdür Yardımcısı / İş Geliştirme Direktörü: Ömer Üstündağ
Marka Ekibi: Çağla Yalçınkaya, Bediz Saylam, Yağmur Ayata, Levent Tüker, Seçil Karbo, Bihter Uzel
CSO: Toygun Yılmazer
Head of Strategy: Onur Aydın, Arda Sesli
Stratejik Planlama Ekibi: Yunuscan Hısımcıl, Elif Sayın
Sosyal Medya Direktörü: Burcu Çelenoğlu Aydın
Sosyal medya ekibi: İdil Akıncı, Gizem Karakaya, Aslı Karatosun
Ajans Prodüktörleri: Nilay Meltem Ciğit, Canan Polat, Mert Adabaş, Tansu Ertürk, Elif Mermer
Optimizasyon Ekibi: Neslihan Gücüm, Gözde Bilir
Yan Yana Lansman:
Prodüksiyon Şirketi: Ptot Film
Yönetmen: Ozan Açıktan
Yapımcı: Işıl Ege
Post Prodüksiyon: Roots
Seslendirme: Engin Alkan
Şarkı: MFÖ
Müzik Yapımı: 3K1A
Çalışan ve Tedarikçi Gerçek Hikayeler:
Prodüksiyon Şirketi: Organic Film
Yönetmen: Senem Bay
Yapımcı: Cengizhan Fidan
Post Prodüksiyon: Sinefekt
Şarkı: MFÖ
Müzik Yapımı: 3K1A
Comments