top of page

Lider iletişimine odaklanan YOU Thought Leadership, faaliyetlerine başladı


omg! İletişim, kurum içi girişimi olan ve lider iletişimine odaklanan PR ajansı

YOU Thought Leadership’i hayata geçirdi. “Cesur liderlerin sesini yükseltmeye adanmış bir iletişim ajansı” sloganıyla yola çıkan YOU Thought Leadership, Elmas Nida Baykal Alkan ve Mustafa Boran tarafından kuruldu. YOU Thought Leadership; CEO’lar, üst düzey yöneticiler, kurucular ve yönetim kurulu üyeleri gibi iş dünyası liderlerini, iş dünyası etkileyicilerine dönüştürmeyi hedefleyerek düşünce lideri olmalarını destekleyecek.

 

Düşünce liderleri için 12 hizmet başlığı olacak

Ana hedefi iş dünyası liderlerini, iş dünyasını etkileyen düşünce liderlerine dönüştürmek olan YOU Thought Leadership’in hizmet başlıkları arasında; medya ilişkileri, gölge yazarlık, lider koçluğu, LinkedIn yönetimi, arama motoru görünürlüğü, online reklam yönetimi, kişisel web sitesi, medya eğitimi, stil danışmanlığı, fotoğraf ve video prodüksiyon, podcast yayıncılığı ve konuşmacı konumlandırması yer alıyor.

“Yöneticileri sektörlerine ilham veren etkileyicilere dönüştüreceğiz”

YOU Thought Leadership Kurucu Ortağı Elmas Nida Baykal Alkan konu hakkında şunları söyledi: “Lider iletişiminin giderek değer kazandığı günümüzde, iletişim alanında bugüne kadar kazandığımız deneyimi YOU Thought Leadership ile başka bir noktaya taşıyarak yöneticileri sektörlerine ilham veren etkileyicilere dönüştüreceğiz. Sadece düşünce liderliği alanında nişleşmiş ajans yapısıyla, ses getirecek projelere imza atacağımıza şüphem yok.”

 

“Yöneticiler, konumları gereği şirketin yüzü olarak görülüyorlar”

YOU Thought Leadership Kurucu Ortağı Mustafa Boran, yalnızca lider iletişimine odaklanan bir PR ajansı kurma fikrinin, bir CEO’nun itibarının şirketin piyasa değerinin %44’ünden doğrudan sorumlu olduğunu görmeleriyle ortaya çıktığını söylüyor ve ekliyor: “Yöneticiler, konumları gereği şirketin yüzü olarak görülüyorlar ancak birçok kritik işle ilgilenirken düşünce liderliği içeriği üretmeye ve kendilerini sektörlerinde ön plana çıkarmaya yeterince zaman ayıramıyorlar. Bu noktada devreye girerek PR faaliyetlerinde halihazırda kullandığımız yöntemlerle iş dünyası liderlerini iş dünyası etkileyicilerine dönüştürmeyi hedefliyoruz. Çünkü müşterilerden yatırımcılara, rakiplerden gazetecilere kadar herkes bir markanın arkasında kimin olduğunu ve sektör trendleri ya da şirketin gidişatı hakkındaki görüşlerinin neler olduğunu bilmek istiyor.”

Comments


bottom of page