85 yıllık marka DNA’sını koruyarak, özünü kaybetmeden bugüne hatta geleceğe taşımak amacıyla deneyim ve uzmanlığını, yıllandıkça gençleşen dinamizmi öncelikli logosuna taşıyan Kiğılı, Reklam filminde rahatlık ve özgüven kavramına odaklandı. Filmde Kapsayıcı yaklaşımını da vurgulayan Kiğılı, farklı tarz, karakterler ve yaşların yanında fiziksel görünüm olarak da birbirinden farklı erkekleri bir araya getirdiği filmde hayatın her anında kendi tarzını, özgüvenle yansıtan erkeklere “Kiğılı’dasın Rahatsın” dedirtiyor.
Kiğılı dönüşümünü dikkat çekici ve akılda kalıcı bir şekilde gözler önüne sermek için We İstanbul’un tasarladığı, 360 derece kampanyanın merkezine, ünlü şarkıcı Edis’in “Çok Çok” adlı popüler şarkısını alıyor. Kampanyanın reklam filminde, Kiğılı’nın sunduğu her ana ve herkese uygun kombin çeşitliliği, dinamik bir şehir akışına dönüşüyor. Şehir hayatında farklı anlardan yola çıkan filmde, düğün gibi özel günlerle özdeşleşen Kiğılı, renkli ve fark yaratan yeni duruşunu bir düğün anında bile gösteriyor.
Reklam filmi: https://youtu.be/Jeu0zQlI7aU
Künye:
Reklamveren: KİĞILI
Reklamveren Temsilcileri: İlkay Keleş, Nurdan Davutoğlu, Ertuğrul Sezer, Yaşar Engin Ayan, Begüm Kocaman, Ayşem Başhan, Metehan Özel, Tuğçe Aydıner
Reklam Ajansı: WE
Co-founders: Ayşe Aydın, Taflan Yörük
Kreatif Direktörler: Cem Bilgi, Melik Atalay, Serhat Varan
Kreatif Ekip: Erdinç Erdoğan, Rahman Yıldız, Emre Kıvrak, Kerem Aydın, Merve Oğuz
Müşteri İlişkileri: Meltem Şuekinci, Çiğdem Ayın
Stratejik Planlama Direktörleri: Selin Aktaş, Merter Balcı
Ajans Prodüktörleri: Uğur Egemen İres, Erdem Oflaz
Grafiker: Halil Öter
Prodüksiyon Şirketi: Riders
Yönetmen: Hami Özkan
Müzik: 3K1A MUSIC
Kurumsal İletişim Ajansı: ÜNİTE Edelman
Marka İletişim Stratejisti: Co Entegre Kurucu Stratejist – Canan Pehlivanoğlu Öke
Comments