1938 yılından faaliyetlerini sürdüren Kiğılı, marka yüzü Barış Arduç’un yer aldığı yeni reklam filmini ve 2024 ilkbahar/yaz koleksiyonunu, 24 Nisan Çarşamba akşamı Swissotel The Bosphorus’da gerçekleştirdiği etkinlikte tanıttı.
Lansman, Kiğılı CEO’su Sena Suerdem’in ev sahipliğinde, Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Kiğılı’nın, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Hilal Suerdem, Kiğılı Pazarlama Direktörü İlkay Keleş, Kiğılı ekiplerinin ve cemiyet, sanat, iş ve basın dünyasının katılımıyla gerçekleşti.
“Üstüme Rahat Bi’ Şeyler Alayım” reklam filmini ve yeni koleksiyonu anlatan CEO Sena Suerdem yaptığı konuşmasında şunları söyledi: “85 yıllık markamızın kapsayıcı tecrübesini geleceğe daha güçlü ve dinamik adımlarla taşımak için başlattığımız dönüşüm yolculuğumuzda her zaman yenilikçi projeler ve iş birlikleri arayışında olduk. Bu arayışımız bizi Barış Arduç’la ve onun etkileyici tarzıyla buluşturdu. Barış ile yollarımız kesiştiğinde, Kiğılı’nın değişim ruhunu yansıtacak bir reklam filmi projesi üzerinde çalışmaya başladık. Barış Arduç'un karizması ile Kiğılı'nın köklü geçmişi ve ülke sınırlarını aşan kalitesini bir araya getiren bu projeyi gerçeğe dönüştürmekten büyük mutluluk duyuyoruz.”
Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Kiğılı, mütevaziliği ömrü boyunca korumaya, çocuklarına, torunlarına aktarmaya büyük önem verdiğini, Sena Suerdem ile Kiğılı’da başlayan değişime, en uygun ismin Barış Arduç olduğunu düşündüğü belitti ve ekledi: “Barış’ın mütevazi hayatını ve profesyonel duruşunu her zaman çok beğendim ve markamız ile örtüşeceğine inandım. Tanıştıktan sonra da ne kadar doğru bir karar verdiğimizi gördüm. Barış harika bir eş, harika bir baba, birlikte nice iş birliklerine imza atmamızı gönülden diliyorum.”
Marka yüzü Barış Arduç ise “Kiğılı ile uzun soluklu bir yolculuğun ilk adımını attık. Kendi hayatım ve stilimle uyuşan bir marka ile bir arada olmak, Kiğılı ailesinin bir
parçası olmak benim için büyük bir mutluluk.” dedi.
Comments