1978 yılında İtalya’da kurulan Giochi Preziosi, 2009 yılında “Cicciobello Çok Hastayım” oyuncağıyla Türkiye pazarına giriş yaptı. Bugün, 30 alt markasıyla lider oyuncak firmalarından biri olarak dikkat çeken Giochi Preziosi, eğlenceli olduğu kadar öğretici projeleriyle çocukların hayatını renklendirmeye devam ediyor.
Türkiye’deki 15 yıllık yolculuğu boyunca çocukların hayal gücünü besleyen, gelişimlerini destekleyen ve onlara mutluluk katan Giochi Preziosi, 15. yıla özel projeler hayata geçirdi. Sosyal sorumluluk çalışmaları ve yenilikçi ürünleriyle geleceğe umutla bakan marka, çocukların vazgeçilmez yol arkadaşı olma misyonunu sürdürüyor. Marka, 11 Aralık Çarşamba günü, Yunanistan ve Türkiye CEO’su Fotini Karageorgi ile Türkiye Kurucu Ortağı ve Genel Müdürü İdil Bayar'ın ev sahipliğinde bir basın toplantısı gerçekleştirdi. Toplantıda, markanın geçmişten bugüne hikayesi ve gelecek projeleri paylaşıldı.
Cicciobello Türkiye’nin Cici Bebeği O
15 yıldır satışta olan Cicciobello, oyuncak zincir mağazalarından alınan geri bildirimler doğrultusunda 10 yılı aşkın süredir kategorisinde ilk sıralarda yer alıyor. Çocukların doktor ziyareti sırasında yaşadıkları stresi ve bunu yenmeyi deneyimleyebilecekleri benzersiz ürün olmasıyla başarısının arkasında yatan en önemli faktörü gözler önüne seriyor. Bir diğer fark yaratan özelliği ise rafta pembe ambalaj içerisindeki et bebeklerden farklı olarak Cicciobello’nun paketinin mavi olduğunu belirten İdil Bayar, kız çocuklarının da mavi sevdiğinin unutulmaması gerektiğini hatırlattı. Fotini Karageorgi ise “Cicciobello sadece bir oyuncak değil; aynı zamanda çocukların hayatında önemli bir arkadaş. Türkiye’de gördüğü sevgi, bizim için büyük bir gurur kaynağı. Bu sevgiyi sürdürecek yatırımlara devam edeceğiz,” dedi.
Markanın yolculuğu
Giochi Preziosi Türkiye Genel Müdürü İdil Bayar markanın kuruluşundan bugüne uzanan başarı hikayesini ve sektördeki deneyimlerini paylaştı: “15 yılda çocukların mutluluğuna dokunmuş olmak bizim için büyük bir onur. Gelecekte de onların hayal dünyalarını renklendirmeye devam edeceğiz. Oyuncak dünyasında her sene farklı moda ürünler, yeni temalar ve trendler olmakla birlikte, zamanın eskitemediği bazı karakterler, 4-5 senede bir yenilenen çizgi filmi ile yeni jenerasyon çocuklar ile buluşmakta. Teenage Mutant Ninja Turtles- Ninja Kaplumbağalar’da buna bir örnek. 2019 yılında Ninja Kaplumbağalar markasını Giochi Preziosi olarak 2 kere ancak kariyer hayatım boyunca 4. kez Türkiye lansmanını gerçekleştirmek çok güzel bir duygu. Kendisi çocuk iken Cicciobello veya Ninja Kaplumbağalar gibi oyuncaklar ile oynamış bir anne veya baba, şimdi kendi çocukları ile oynuyor. Birkaç nesile dokunmuş olmak, onlarla hatıralar biriktirmek hem çok duygusal hem de gurur verici. Hedefim daha uzun yıllar çocukların Giochi Preziosi tarafından Türkiye’de satışa sunulacak oyuncaklar ile oynarken güzel anılar biriktirmeleri.”
Çocukların hayal dünyasına katkı sunuyor
Markanın 15. yılına özel hazırladığı 15 masal serisi, çocukları eğlendirirken öğretici bir yolculuğa çıkarıyor. Pedagog onaylı, çocukları her türlü olumsuzluktan koruyan, kendilerine ve çevrelerine zarar vermelerinden kaçınarak hazırlanan Cicciobello'nun başkahramanı olduğu masallar ve ninniden oluşan özel seri, miniklere hem eğlenceli hem de huzur dolu anlar sunuyor. Spotify ve YouTube’da dinlenebilen bu masallar, “empati”, “arkadaşlık” ve “yardımlaşma” gibi değerli temaları işliyor.
İş birlikleri ve topluma faydalar
Giochi Preziosi, Bir Dilek Tut Derneği ile iş birliği yaparak çocukların dileklerini gerçekleştirme hedefiyle hareket ediyor. Her ay bir çocuğun dileği yerine getirilirken, fon oluşturma ve düzenli bağışlarla daha fazla çocuğun hayatına umut katılması hedefleniyor.
Gelecek projeleri
Giochi Preziosi’nin misyonu, “Birlikte hayal ediyoruz, birlikte büyüyoruz” mottosuyla, çocukların geleceğine iz bırakan unutulmaz çocukluk hikâyelerinin parçası olmak ve onların mutluluğuna ortak olan yenilikçi ürünler sunmak. Marka, 2025 yılında portföyünü genişleterek Coccolotti, Gormiti ve Very Bella gibi çocukların çok seveceği yeni markaları Türkiye’ye getirmeyi hedefliyor.
Comentarios