top of page
Brandmap Haber

GoPlus, CGI kampanyası ile dikkat çekti



GoPlus, 15 Temmuz Şehitler Köprüsü’nün ayaklarına yerleştirdiği devasa telefon ile gerçeklik algısının sınırlarını zorlayan bir CGI kampanyasına imza attı. “Birinci sınıf ikinci el devasa fırsatlarla GoPlus’ta” sloganı ile tasarlanan reklam ile GoPlus, yenilenmiş ikinci el cep telefonlarına ilişkin farkındalık oluşturmayı hedefliyor.

 

Kullanılmış cihazlarını çevresel ve toplumsal sorumluluk bilinciyle yenilenmesini sağlayarak, teknoloji ile tüketici arasında bir köprü kurma misyonunu benimseyen GoPlus’ın, devasa cep telefonu ile hazırladığı CGI kampanyası 15 Temmuz Şehitler Köprüsü’nde yer aldı. Telefonda, “Birinci sınıf ikinci el devasa fırsatlarla GoPlus’ta” mesajı ile boy gösteren GoPlus, bu çalışmayla CGI teknolojisini 360 derece reklam kampanyasına entegre ederek sektörde bir ilke imza attı.


"Yenilenmiş ikinci el ürün" algısını "yenilenmiş ürün" olarak değiştirmeye çalışarak, tüketicilere daha kaliteli ve güvenilir bir deneyim sunmayı hedefleyen GoPlus, Pendik’te bulunan modern 10.000m2'lik tesisinde, Ticaret Bakanlığı’nın verdiği lisansa tabi olarak cep telefonu, tablet ve laptop gibi elektronik ürünlerin ileri dönüşümünü gerçekleştiriyor.

Comments


bottom of page