top of page
Brandmap Haber

GAP yeni kampanyasını duyurdu: "Hayatın Armağanlarını Keşfet"



Zamansız, modern yaşam stiliyle her daim özgürlüğü ve özgünlüğü vurgulayan GAP, bu yıl başında "Hayatın Armağanlarını Keşfet" kampanyası ile hayattaki değerlerin ve duyguların önemine dikkat çekiyor.


GAP’in "hayattaki armağanları keşfetmekteki" motivasyonu güçlü isimleri harekete geçiriyor. Kampanyadaki ünlü isimler bu keşif yolculuğunda kendilerine özgün tarzları ile GAP’in 2024 Kış Koleksiyonu’nu yorumluyor. Kampanyada, bugünün ve yarının, alanında ikon isimleri oyuncu Büşra Develi, müzisyen INJI, oyuncu Ulvi Kahyaoğlu, müzisyen, sunucu Heja ve model, içerik üreticisi Mine Mücahid ve model, içerik üreticisi Oliver Jacobs; moda severleri hayatın armağanlarını keşfetmeye ve her yaştan, herkesin giyebileceği zamansız stille buluşmaya davet ediyor.



Proje Künyesi:

Reklamveren: Gap Türkiye

Reklamveren Temsilcisi: Reyhan Türksen Topaklı, Gözde Sever Yalnız, Onur Tanyeri

Ajans: NOW

Direktör: Agah Uz

Kreatif Direktör: Ecem Eksilmez

Prodüksiyon Direktörü: Ceren Kaçıkoç

Proje Yöneticisi: Eren Özlü

Proje Ekibi: İrem Bakek, Furkan Gençer

Fotoğraf: Göksu Yangın

Video: Furkan Düzgün

Styling: Zekiye Karadağ

Saç: Mutlu Ahmet Sinan, Ali Kaan Özen

Makyaj: Alper Kabadayı

 

Proje katılımcıları:

Büşra Develi – Oyuncu / Yaş:30

INJI – Müzisyen / Yaş:23

Ulvi Kahyaoğlu - Oyuncu / Yaş:28

Heja - Müzisyen & Sunucu / Yaş:32

Mine Micahid - Model & İçerik Üreticisi / Yaş: 24

Oliver Jacobs - Model & İçerik Üreticisi / Yaş: 23

 

Comments


bottom of page