Zamansız, modern yaşam stiliyle her daim özgürlüğü ve özgünlüğü vurgulayan GAP, bu yıl başında "Hayatın Armağanlarını Keşfet" kampanyası ile hayattaki değerlerin ve duyguların önemine dikkat çekiyor.
GAP’in "hayattaki armağanları keşfetmekteki" motivasyonu güçlü isimleri harekete geçiriyor. Kampanyadaki ünlü isimler bu keşif yolculuğunda kendilerine özgün tarzları ile GAP’in 2024 Kış Koleksiyonu’nu yorumluyor. Kampanyada, bugünün ve yarının, alanında ikon isimleri oyuncu Büşra Develi, müzisyen INJI, oyuncu Ulvi Kahyaoğlu, müzisyen, sunucu Heja ve model, içerik üreticisi Mine Mücahid ve model, içerik üreticisi Oliver Jacobs; moda severleri hayatın armağanlarını keşfetmeye ve her yaştan, herkesin giyebileceği zamansız stille buluşmaya davet ediyor.
Proje Künyesi:
Reklamveren: Gap Türkiye
Reklamveren Temsilcisi: Reyhan Türksen Topaklı, Gözde Sever Yalnız, Onur Tanyeri
Ajans: NOW
Direktör: Agah Uz
Kreatif Direktör: Ecem Eksilmez
Prodüksiyon Direktörü: Ceren Kaçıkoç
Proje Yöneticisi: Eren Özlü
Proje Ekibi: İrem Bakek, Furkan Gençer
Fotoğraf: Göksu Yangın
Video: Furkan Düzgün
Styling: Zekiye Karadağ
Saç: Mutlu Ahmet Sinan, Ali Kaan Özen
Makyaj: Alper Kabadayı
Proje katılımcıları:
Büşra Develi – Oyuncu / Yaş:30
INJI – Müzisyen / Yaş:23
Ulvi Kahyaoğlu - Oyuncu / Yaş:28
Heja - Müzisyen & Sunucu / Yaş:32
Mine Micahid - Model & İçerik Üreticisi / Yaş: 24
Oliver Jacobs - Model & İçerik Üreticisi / Yaş: 23
Comments