Emirates, en son reklam kampanyasında ve marka işbirliğinde Penelope Cruz'un yer alacağını açıkladı.
Yeni TV reklamları, Haziran 2023'ten itibaren hem İngilizce hem de Penelope'nin ana dili olan İspanyolca olarak dünya çapında yayınlanmaya başlayacak. 'Seyahat sadece uçuş noktası ile ilgili değil; aynı zamanda oraya nasıl ulaştığınızla ilgilidir', temasıyla hazırlanan kısa reklamlar, Cruz'u Emirates First ve Business Class yolcularının “İyisiyle Uçarken” tadını çıkarttıkları; A380 Uçak İçi Dinlenme Salonunda hazırlanmış bir içecekten bulutların üzerinde rahatlatıcı bir duşa, canlı TV'de yayınlanan futbol maçı heyecanından lüks havyarın tadına varmaya kadar tüm özel ayrıcalıkları denerken gösteriyor. Diğer bir reklamda ise, Emirates'in yeni Premium Economy Class kabinindeki geniş koltukların keyfini çıkarıyor.
Emirates Kabin Ekibi ile birden çok dilde etkileşime giriyor ve Emirates'in ödüllü uçak içi eğlence sistemi ice’daki çok çeşitli filmlerin ve içeriğin keyfini havacılık sektörünün en büyüğü olan devasa 32 inç tam HD LCD ekranda çıkarıyor. Cruz ayrıca, özel First Class Süitinde kişisel sıcaklık kontrollerini kullanırken ve özel dürbün kullanarak gökyüzünden yüksek manzaraların keyfini çıkarırken filme alındı. Ayrıca, yolculuğunun en başından itibaren muhteşem olmasını sağlayan bir dizi ayrıcalıkla çevrili yatağında Emirates hidra-aktif nemlendirici pijamalarını giyerek siesta yapıyor.
Yeni TV reklamlarının her biri, kariyeri boyunca film, dizi ve reklam dallarında 21 ödül ve 30 adaylık kazanmış, çifte Oscar ödüllü Hollywood yönetmeni Robert Stromberg tarafından yönetildi ve hayata geçirildi. Stromberg, TV reklamlarının Cruz'un kendine has mizah anlayışını korurken ‘İyisiyle Uçma’ deneyiminin ayrıcalıklarını yansıtmasını sağlamak için Emirates marka ekibiyle yakın bir şekilde çalıştı. Saygın yapım evi Ridley Scott Associates ayrıca TV reklamları dizisini ve özel efektler için çok ödüllü yaratıcı stüdyo Framestore'u destekledi.
Emirates'in Marka ve Reklamdan Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Richard Billington, konu hakkında şunları söyledi; "Emirates, yolculuğunuzun uçtuğunuz noktanın kendisi kadar önemli olduğu ‘İyisiyle Uçma’ deneyimi ile ilgilidir. Emirates deneyimindeki her ayrıntıyla ilgileniyoruz ve Emirates markasını yansıtan bir marka elçisi istiyorduk. Bu kişinin; klas, stil sahibi ve modern, global çekiciliğe sahip biri olması gerekiyordu. Penelope, aradığımız özelliklere tam olarak uyan mükemmel bir tercihti.”
Burj Girl, Emirates'te seyahat eden Jennifer Aniston ve Gerry the Goose gibi dünya çapında başarılı diğer reklamların izinden giderek; Penelope Cruz’un, Emirates'in kendi dijital kanallarında yer alan ve dünya çapında TV haber kanallarında yayınlanacak reklam dizilerinde yer alması beklenirken, önümüzdeki yıl içinde daha fazla ortak etkinlik duyurulacak.
Penelope Cruz ile Emirates işbirliği hakkında daha fazlasına buradan erişebilirsiniz.
Comments