top of page
tugcegulirmak

Doruk Un, “PanPan Un” markası ile perakende sektörüne dahil oldu


Türkiye’de un sektörünün güçlü isimleri arasında yer alan Doruk Un, yeni markası PanPan Un ile perakende sektörüne giriş yaptı. Markanın basın lansmanı, Doruk Un Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Gürsel Erbap’ın ev sahipliğinde, 6 Aralık Salı günü Grand Hyatt Otel’de gerçekleştirildi. Geniş katılımcılı lansmanda, Şef İbrahim Arslanoğlu ile Banana Bread Workshop etkinliği de yapıldı.


Doruk Un, sektöründe kendi buğdayını yetiştiren tek un üreticisi. Özel tam tane teknolojisi ile buğday tanesi %97 oranında öğütülüyor ve bu sayede buğdayın tüm besleyiciliği ve lezzeti muhafaza ediliyor. Unlar, özel amaçlı buğday unu ve tam buğday unu olarak kullanım amaçlarına göre ayrılıyor.


Doruk Un, yıllık 438 bin ton buğday kırma kapasitesi, yıllık 350 bin ton un üretimi, 60 bin ton buğday kapasitesi, 20 bin m2 ileri teknoloji tesisi, satış ve dağıtım ağı ile Türkiye ekonomisinde güçlü bir yere sahip. Pazar ve müşteri beklentilerine göre farklı nitelik ve kalitelerde ürün çeşitleri geliştiren marka, yıllara dayalı tecrübesini ve kullanım amacına uygun un üretiminden edindiği birikimi, PanPan Un’da birleştiriyor. PanPan Un’un, paketli un kategorisi için yapılan pazarlama yatırımları ve yenilikçi ürün lansmanları ile 5 yıl içinde yıllık 50.000 tondan fazla tonaja ulaşarak, Türkiye’nin en büyük 3 paketli un markasından biri haline gelmesi hedefleniyor.

PanPan Un, kullanım amacına göre farklı çeşitlere sahip

Marka, evsel kullanımdan fırın ve restoranlara, otellerden baklavacı ve pastanelere kadar geniş bir skalada ihtiyaca ve kullanım amacına uygun özel ürünler geliştiriyor. PanPan Un’un, tam buğday, çok amaçlı, sade kek, özel amaçlı baklava-börek ve özel amaçlı buğday unu olmak üzere 4 farklı ürün grubu kullanım amaçlarına uygun olarak ayrılıyor. PanPan Un, Türkiye’de ilk defa beyaz unun lezzetini, buğdayın sağlık ve besleyiciliğini bir arada sunacak olan “Sağlıklı Un Kategorisi” için de çalışmalarını sürdürüyor.

Hedef: lider un markası olmak

Türkiye’nin en büyük buğday unu üreticilerinden ve ihracatçılarından Doruk Un, sorumlu üretim prensipleri çerçevesinde en doğal ham maddeler ve doğa dostu süreçler ile yenilikçi ürünler üreterek, tüketicilerin sağlıklı beslenmesine katkı sağlamayı amaçlıyor. PanPan Un ile tüketici pazarına giren marka, gücünü artırmayı ve sektörün lider markalarından biri olmayı hedefliyor. Doruk Un olarak hem ihracat pazarlarında hem de iç pazarlarda varlık gösterdiklerini belirten Doruk Un Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Gürsel Erbap, perakende un pazarında tüketici davranışlarını değiştirmeye odaklandıklarını ve kullanım amacına özel paketli un çeşitleriyle ciddi bir büyüme hedeflediklerini ekledi.

Comments


bottom of page