Beyaz Kağıt’ın pazar lideri markası Asperox, “Temiz İş” adlı dijital kampanyası ile izleme rekorları kırdı. Sanatçı Emrah Ablak’ın yazdığı dört bölümlük polisiye dizi, Asperox instagram hesabından yayınlandığı dönemde 16 milyon kişi tarafından izlenerek, markanın dijital platformlardaki etkileşimini %35 artırdı.
Pazara çıkmasından kısa bir süre sonra temizlik ürünleri arasında efsaneye dönüşen ve kırdığı satış rekorlarıyla pazar lideri olan Asperox, hayata geçirdiği iletişim çalışmalarıyla da dikkat çekiyor. Sıra dışı reklamları ve dillere pelesenk olan melodisiyle hafızalara kazınan Asperox, bu kez de rekabette ayrışmanın oldukça zor olduğu günümüz sosyal medyasında, yaratıcı bir stratejik yaklaşımla, klasik Instagram içeriklerinin ötesinde bir işe imza attı.
Instagram takipçilerine bir içerikten fazlasını sunarak, onları interaktif bir deneyime dahil etmeyi hedefleyen marka; tamamen etkileşim odaklı, kalıpları bozan bir dijital kampanya düzenledi. Temiz İş adlı bu kampanyanın fikir babası sosyal medya mecralarında popüler içerikleriyle tanınan sanatçı Emrah Ablak.
Emrah Ablak'ın yazdığı, çizdiği ve seslendirdiği sürükleyici hikaye dijital bir dizi formatında 4 bölüm olarak yayınlandı. Her hafta bir bölümünün yayınlandığı projede, bir önceki bölümün özet paylaşımları ve bir sonraki bölüme ait ön izlemeler ile takipçilerin ilgisi 1 ay boyunca canlı tutulmaya çalışıldı. Adeta bir polisiye diziyi andıran hikayede suçluyu bulmak üzere etkileşim odaklı metinlerle takipçilerin kendi teori ve çözümlerini paylaşması, suçluyu bulması teşvik edildi.
Proje bitiminde Asperox’a ait dijital mecralarda toplam 16 milyon izlenme elde edilerek, hesapların etkileşim oranı %35 arttırıldı.
Öykülerin tamamını izlemek için:
PROJE KÜNYESİ
Reklamveren: Beyaz Kağıt / Asperox
Reklamveren Yetkilileri: Zeynep Kahraman, Eren Özgür Eksen, Cansu Mık, Tolga Merdamert
Reklam Ajansı: Uber Dijital
Yaratıcı Yönetmen: Oktay Can
Yaratıcı Grup Başkanı: Hande Arslan
Metin Yazarı: Fırat Özbudak
Sanat Yönetmeni: Oktay Can
Strateji Ekibi: Elif Erten
Müşteri İlişkileri: Eda Nur Yaman
Comments