top of page
Brandmap Editör

Sürdürülebilir Moda Yolunda Yenilikçi Bir Adım: “ZEYTİN DERİSİ KOLEKSİYONU”





Sürdürülebilirlik çatısı altında yaptığı çalışmalarla hazır giyim sektörüne öncülük eden DeFacto, %100 vegan “Zeytin Derisi Koleksiyonu”nu moda severlerin beğenisine sunuyor. DeFacto’nun bu yenilikçi koleksiyonu zeytin atıklarından elde edilen suni deriyle hazırlanıyor.

Global moda markası DeFacto, sürdürülebilirlik yaklaşımı doğrultusunda “Zeytin Derisi Koleksiyonu”nu ilk kez moda severlerle buluşturuyor. %100 vegan, bitkisel bazlı ve %100 geri dönüşümlü ürünlerin bir araya gelmesiyle oluşan Zeytin Derisi Koleksiyonu; yün, kürk ve ipek gibi hiçbir hayvansal lif içermeyen ve aynı zamanda üretim sürecinin hiçbir aşamasında hayvansal madde kullanılmayan vegan zeytin derisiyle hazırlanıyor. Doğal ve alternatif bir hammadde olan vegan deri kullanımıyla, üretim aşamasında karbon salınımını %94 oranında azaltıyor. Koleksiyon şık bir görünümün anahtarını sunarken, doğaya saygıyla yaklaşıyor ve atık üretiminin önüne geçiyor.

Çevreci koleksiyonlarıyla sürdürülebilir modanın Türkiye’deki öncülerinden DeFacto’nun Zeytin Derisi Koleksiyonu, erkek ve kadınlar için zamansız ve klasik tasarımlarıyla dikkat çeken özel aksesuarlardan oluşuyor. Her tarz kullanıma uygun doğal ve klasik renklerin hakimiyet kurduğu bitki bazlı koleksiyon, kombinler için tamamlayıcı, çevre için sürdürülebilir, doğa için dost tasarımlar sunuyor.

Daha önce de Elma Derisi Koleksiyonu ile elma kabuğu atıklarından sürdürülebilir tasarımlar gerçekleştiren DeFacto, şimdi de Zeytin Derisi Koleksiyonu’nu hayata geçirerek sürdürülebilirlik hedefleri kapsamında koleksiyonlarına yenilerini eklemek üzere çalışmalarını sürdürüyor.

Sürdürülebilir moda için Zeytin Derisi Koleksiyonu’nu www.defacto.com online alışveriş sitesinden ve seçili DeFacto mağazalarından keşfedebilirsiniz.

DeFacto hakkında:

2005 yılında kurulan DeFacto, global moda markası olma vizyonuyla faaliyetlerini sürdürmektedir. 500’ü aşkın mağazada müşterileriyle buluşan DeFacto, online operasyonlarıyla birlikte 93 ülkede varlık göstermektedir. Hazır giyim sektörünün öncüleri arasında yer alan DeFacto, global bir moda markası olmakla birlikte aynı zamanda bir teknoloji şirketi olarak faaliyetlerini sürdürmektedir. DeFacto Teknoloji çatısı altında 300’ü aşkın kişiden oluşan developer takımı ile omni-channel teknolojilerinin altyapılarını üretmektedir. 2019 yılında dünya genelinde bir ilke imza atarak oluşturduğu Akıllı Mağaza’yı takiben, fiziki ve dijital perakende deneyimini birlikte sunan fijitalleşme stratejisinin çıktısı DeFacto Fijital Mağaza konseptini hayata geçirmiştir. Tüketici talep ve beklentileri doğrultusunda hareket eden marka, DeFacto COOOL, DeFacto FİT, DeFacto Modest, DeFacto LIFE, DF Plus, Fall in Love alt markalarını dünyanın dört bir yanındaki müşterileriyle buluşturmuştur. DeFacto aynı zamanda, Birleşmiş Milletler Küresel İlkeler Sözleşmesi’ni baz alarak Global Compact ve Birleşmiş Milletler Kadının Güçlenmesi Prensipleri’nin (WEPs) imzacısı ve Better Cotton Initiative üyesi olarak hem toplumsal hem de çevre alanındaki taahhütlerini kararlılıkla yerine getirmektedir. Marka 2022 yılında 7. Sürdürülebilirlik Raporu’nu kamuoyu ile paylaşmıştır.

Comments


bottom of page