Dünyada 125, Türkiye’de 67’nci yılını geride bırakan Castrol, global olarak belirlenen “Onward, Upward, Forward” stratejisi doğrultusunda yenilenen marka kimliğini ve odaklandığı alanları ilk defa lokal olarak prodüksiyonu gerçekleştirilen reklam filmiyle duyurdu. “Bu da mı Castrol?” sloganıyla, işe yeni başlayan bir stajyerin gözünden Castrol’ün hareketin ve ilerlemenin olduğu her alanda yer almasının anlatıldığı reklam filminde, Castrol’ün karada, havada, denizde ve hatta uzayda olması eğlenceli bir dille gösteriliyor.
Yerel çekilen reklam filmi global yayınlanacak
Castrol, tarihinde ilk defa lokal olarak prodüksiyonu gerçekleştirilen bir televizyon reklamının globalde yayınlanacağını söyleyen Castrol Orta Doğu, Türkiye ve Afrika (META) Pazarlama Direktörü Onur Dede, “Bu reklam filmi ile iş ortaklarımızın ve müşterilerimizin yenilenen marka kimliğiyle buluşturulması amaçlanıyor. Yenilenen marka kimliğimiz 2024’te Castrol’ün tüm pazarlarında uygulanacak. Tüm ürün ambalajları, hizmet ortaklığı programları, tesisler, çevrimiçi ve çevrimdışı pazarlama ve küresel sponsorluk varlıkları da ardından yeni strateji ve marka kimliğinin çevresinde şekillendirilecek” diyerek hedef kitlelerinin daha ilgi çekici, akılda kalıcı ve etkili bir marka deneyimi yaşayacaklarının altını çizdi.
Reklam filminde var oldukları her alanın kısaca ve etkili bir şekilde anlatılmasını hedeflediklerini söyleyen Onur Dede, “Bilinirliği çok yüksek bir marka olan Castrol dendiğinde akla ilk gelen, araçların motorlarında kullanılan madeni yağ olması. Ancak biz kurulduğumuz ilk günden bu yana hareketin ve ilerlemenin olduğu her alandayız. Bunu hissettirebilecek bir kreatif yaklaşımla ilerledik ve dinamizmi, yeni belirlenen strateji sonrasında değişen ses tonunu yansıtmayı hedefledik” diyerek reklam filminin gerçekleştirilmesinin ardında yatan çalışmayı vurguladı.
Reklam filmi: https://youtu.be/sLq3GHisbKs
Künye:
Reklamveren: Castrol Türkiye
Reklamveren Temsilcileri: Ezgi Karataş, Seda Sarıkaya, Oğuzhan Özdener
Reklam Ajansı: VML İstanbul
CEO: Enis Orhun
CSO: Fatih Tüylüoğlu
Yönetici Kreatif Direktör: Arkın Kahyaoğlu
Kreatif Direktör: Renan Erdener, Erdem Güler
Yaratıcı Grup Lideri: Cem Yolal, Selver Yılmaz
Reklam Yazarı: Anıl Köz, Ediz Alp Yalçın
Sanat Yönetmeni: Dilara Tuncer
Genel Müdür: Yekta Elvin Gürel
Marka Grup Direktörü: Begüm Özgünay
Marka Süpervizörü: Selin Kardaş
Marka Temsilcisi: Neslihan Helvacı
Ajans Prodüktörü: Fulya Akay, Muttalip Güneş
Yapım Şirketi: Anima İstanbul
Yönetmen: Aytuğ Üngör
Görüntü Yönetmeni: Ersin Gök
Müzik: Pelikan Müzik // Focus – Hocus Pocus
Medya Ajansı: Mindshare
Comments