top of page

Castrol, 125. yılında marka dönüşüm yolculuğuna çıktı



Dünyada 125, Türkiye’de 67'nci yılını kutlayan madeni yağ teknolojisinin markası Castrol, marka dönüşüm yolculuğunu 7 Mart Perşembe günü Swissotel The Bosphorus'da düzenlediği basın toplantısıyla duyurdu.


Marka kimliği yenilendi; yeni strateji: "Onward, Upward, Forward"

Onward: Mobilitedeki büyümeyi desteklemek, yenilikçi teknolojiler ile insanların ve araçların kolay ve verimli şekilde hareket etmesini sağlamak.

Upward: Castrol'ün endüstriyel müşterilerinin ve kullandıkları makinelerinin daha iyi performans göstermelerine yardımcı olarak operasyonlarının verimliliğini artırmak.

Forward: Heyecan verici fırsatları keşfederek ilerici bir farklılaşma. Castrol'ün girişimleri arasında uçtan uca dijital ve hizmet çözümleri, veri merkezi daldırmalı soğutma ve batarya termal yönetimi de yer alıyor. Bu ileri görüşlü yaklaşım, Castrol'ün inovasyonun ön saflarında yer alma konusundaki kararlılığının altını çiziyor.



Castrol Türkiye, Ukrayna ve Orta Asya (TUCA) Genel Müdürü Nilay Tatlısöz, yeni stratejilerini belirlerken müşterilerilerinin değişen ihtiyaçlarını anlamanın önemine değindi. Daha sürdürülebilir teklifler geliştirecek ve madeni yağların ötesinde elektrikli araçlar ve veri merkezleri gibi yeni büyüme fırsatları konusunda da çalışmalarını sürdüreceklerini; sektördeki dönüşümü yakından izlediklerini ve buna hazır olduklarını; paydaşlarına, iş ortaklarına ve tüm ekosistemlere öncülük eden markalardan biri olarak evrildiklerini aktardı.


Castrol Orta Doğu, Türkiye ve Afrika (META) Pazarlama Direktörü Onur Dede, marka kimlikleri yenilenirken 125 yıllık değerlerine sadık kalarak kapsamlı bir değerlendirme sürecinin sonunda logolarını güncellediklerini; yeni logonun daha modern, dinamik ve canlı bir tasarıma sahip olduğunu belirtti. Yeni logolarının, Castrol'ün güçlü yönlerine ve farklılıklarına odaklanmasının yanında markayla ilişkilendirilen kırmızı, yeşil ve beyaz renklerini koruduğunu da belirtti. Ayrıca madeni yağlar, hizmetler ve çözümler için daha çeşitli bir müşteri tabanı arasında yeni fırsatlar yaratmayı hedeflediklerini vurguladı.


Ayrıca, basın toplantısında Castrol TUCA'nın Castrol'ün tarihinde ilk defa lokal olarak prodüksiyonunu gerçekleştirdiği yeni reklam filmi yayınlandı.


Castrol’ün yeni reklam filmi: https://youtu.be/sLq3GHisbKs


Yenilenen marka kimliği 2024'te Castrol'ün tüm pazarlarında uygulanacak ve sonrasında tüm ürün ambalajlarında, hizmet ortaklığı programlarında, tesislerinde, çevrim içi ve çevrim dışı pazarlamasında ve küresel sponsorluk varlıklarında görünür hale gelecek.

Comments


bottom of page