Boyner, son yıllarda başlattığı mağazacılık dönüşüm yolculuğunun son adımı Boyner Online’a pazaryeri özelliğini ekledi. 27 yeni kategori, 1200’den fazla marka, yenilenen Boyner Online’nın deneyim ve yaşam tarzı odaklı dünyasında buluşuyor. Yeni Boyner Online’da yapay zeka destekli "Akıllı ürün sıralama", "Akıllı Yorum Özetleri", "Ürün İçerik Oluşturucu" gibi uygulamalar da kullanıcı dostu özellikler olarak öne çıkıyor.
“Boyner Online satışlarımızın, toplam satış kanallarımız içindeki payının, 2024 sonunda yüzde 30’u aşacağını öngörüyoruz.”
Boyner Büyük Mağazacılık CEO’su Eren Çamurdan yenilenen Boyner Online’ın benzersiz kategori ve marka çeşitliliğine dikkat çekti: “Yenilenen yüzü, deneyimi, ürün ve marka karması ile moda ve yaşam tarzının yeni destinasyonu olarak konumlandırdığımız yeni Boyner Online’ı geçtiğimiz sene müşterilerimizle buluşturduk. Ziyaretçilerimiz yeni Boyner Online’da yüzde 35 daha fazla vakit geçiriyor. Boyner Online satışlarımızın toplam satış kanallarımız içindeki payı yüzde 27’ye ulaştı. 2024 sonunda ise yüzde 30’u aşacağını öngörüyoruz. Bu oran omni perakendecilikte Türkiye’de ve dünyada gördüğümüz oranların çok üstünde. Bugün ise Boyner Online pazaryeri özelliği ile hazır giyim, moda ve yaşam tarzı alanında fark yaratan önemli bir oyuncu olarak sektörde yerini aldı. Ziyaretçilerimize 27 yeni kategoride, 130’un üstünde yeni ürün yelpazesi ve 1200’den fazla markayla Boyner filtresinden geçmiş çok özel bir seçki ve alışveriş deneyimi sunuyoruz.”
Comments