top of page
Brandmap Haber

Avon ürünleri, tüketiciyle Watsons’ta da buluşacak


Dünyanın güzellik markalarından Avon ile kişisel bakım sektörünün öncü markalarından Watsons stratejik bir iş birliği gerçekleştirdi. Çoklu kanal stratejisiyle Türkiye’de hızla büyüyen Avon’un ürünleri, Avon satış kanallarına ek olarak ilk kez Watsons mağazalarında, Watsons Mobil Uygulaması’nda ve Watsons.com.tr’de tüketiciyle buluşuyor.

 

“Hedefimiz, 2025’te her evde bir Avon ürünü olması”

Avon Genel Müdürü Hasan Ulutürk, Watsons ile gerçekleştirilen iş birliği ile hem markanın hem de kullanıcıların ihtiyaçlarına cevap verme yolunda önemli bir adım attıklarını ifade etti: “Avon olarak oldukça önemsediğimiz çoklu kanal stratejimiz ışığında Watsons gibi önemli bir marka ile kol kola yürümekten memnuniyet duyuyoruz. İş birliğimizle tüketicilerimize daha geniş bir erişim ağı sunmayı amaçlıyoruz. Bu, sadece markamızın erişimini arttırmakla kalmayacak, aynı zamanda tüketicilerimizin ihtiyaçlarına daha hızlı ve etkili bir şekilde yanıt vermemizi sağlayacak. Güzellik tutkunları için sunduğumuz bu yenilikler, onların kendilerini özel hissetmelerini sağlayacak ve Avon'un gücünü daha da pekiştirecektir. Hedefimiz her yıl Avon’u daha ulaşılabilir kılmak ve 2025 yılında her eve en az bir Avon ürünü ile girmek” dedi.

 

Sektörün en iyileriyle iş birlikleri gerçekleştiriyoruz”

Watsons Türkiye Genel Müdürü Mete Yurddaş, Avon ile gerçekleştirilen iş birliği ile ilgili şu değerlendirmelerde bulundu: “Güzellik sektörünün lider markalarından biri olan Avon ile gerçekleştirdiğimiz iş birliği kapsamında, Avon ürünlerinin Avon satış kanallarının yanı sıra, ilk kez Watsons’ta olmasından büyük mutluluk duyuyoruz. Tüm müşterilerimizi Avon ürünlerini keşfetmek için Watsons mağazalarına, Watsons Mobil Uygulaması’na ve Watsons.com.tr’ye bekliyoruz.”

コメント


bottom of page