top of page
tugcegulirmak

Atasun Optik, Dünya Görme Günü'ne özel filmlerini yayınladı


Atasun Optik, her yıl ekim ayının ikinci perşembesi küresel çapta düzenlenen Dünya Görme Günü’ne özel, önlenebilir körlük ve görme kusurlarına dair farkındalık yaratmayı hedeflediği üç farklı film yayınladı. “Hayatın güzelliklerini görebilmek gözlerinin sana hediyesi” sloganıyla hazırlanan filmlerle izleyicilerin kendi hayatlarından kesitler yakalaması ve görmenin önemi üzerine farkındalığın artması amaçlanıyor.


Yapılan araştırmalara* göre dünya üzerinde 1,1 milyar insan görme kaybı ile yaşıyor; bunların yüzde 90’ı ise önlenebilir veya tedavi edilebilir durumda. Önlenebilir körlük ve görme kusurlarına dikkat çekmek amacıyla hazırlanan filmlerde, sürpriz yapmak için gözleri kapatılan bir annenin üniversite öğrencisi kızına kavuşma anı, kızıyla oyun oynayan bir babanın gözleri kapalıyken kızını bulma çabası ve torunlarının onun için hazırladığı hediye paketini açmaya çalışan bir dedenin gözlerini açtığında kıymetli bir fotoğrafla karşılaştığı anlar gibi hayatın güzelliklerine tanıklık ettikleri sahnelere yer veriliyor ve izleyiciye görme kaybının etkileri hissettiriliyor.



Künye:

Reklamveren: Atasun Optik

Reklamveren Temsilcisi: Erdem Altay, Sema Şener, Büşra Güneş, Gaye Şengüler, Güniz Cenkçi, Esra Özkaya, Mehmet Onur Yazar, Beyza Sarıca

Reklam Ajansı: Madam Martha Creative

Kurucu: Tuğba Selvitopu

Yaratıcı Ortak: Erol Yılmaz, Fırat Yıldız

Reklam Yazarı: Nihan Adıyaman

Müşteri Direktörü: Oğuz Dağçakrak

Prodüksiyon: DatFilm UK

Yönetmen: Esra Ermaniş

DOP: Doğukan İnce

Motion Tasarımcı: Kübragül Hatipoğlu


Comments


bottom of page