top of page

Aslı Enver, Aptamil “Mucize”sinin kampanya yüzü oldu


Geçtiğimiz sene annelik yolculuğuna başlayan oyuncu Aslı Enver, Aptamil Çocuk Devam Sütleri’nin “Mucize” adını verdiği yeni iletişim kampanyasının yüzü oldu. Aslı Enver’in yer aldığı kampanyada Aptamil Çocuk Devam Sütleri geniş ürün portföyü ve anne bebek platformu İlkadımlarım ile ebeveynleri, bebeklerinin beslenme hikayelerinde destekliyor.


Aptamil Çocuk Devam Sütleri: “Sizin hikayeniz, bizim uzmanlığımız”

Nutricia Anne Sütü Araştırma Merkezi, 50 yılı aşkın süredir anne sütünün bağışıklığı destekleyen mucizevi içeriğini araştırıyor. Son araştırmalarıyla her geçen gün geliştirdiği çocuk devam sütleri ile bebeklerin beslenme hikayelerine destek olabilmek için çalışıyor. Aslı Enver’in yüzü olduğu Aptamil Çocuk Devam Sütleri, mucize kampanyası ile bebekler sabırsızlandığında, gecenin bir yarısında, gönlünce paylaşmak istediğinde ebeveynlerin yanında olduğunu vurguluyor. Her ebeveynlik yolculuğunun eşsiz bir hikaye olduğuna inanan marka bu yeni kampanyasında Aptamil Çocuk Devam Sütü ve İlkadımlarım platformunu öne çıkarıyor.


Nutricia Uzman Beslenme Ürünleri Pazarlama Lideri Sibel Yüksel konuyla ilgili şunları söyledi:

“Yeni kampanyamızda söze, ‘Mucizelere inanır mısınız?’ diye başlıyoruz ve mucizevi anne sütünün 50 yıldır bağışıklığa etkilerini araştıran bir marka olarak, beslenme hikayelerinde yeni anne ve babaları desteklemeye yardımcı olmak için çalışıyoruz. Aptamil Çocuk Devam Sütleri olarak, hem ürünlerimizle hem de İlkadımlarım gibi bebek beslenmesi ve bakımı hakkındaki bilimsel bilgileri uzmanlar aracılığıyla ücretsiz olarak sunan servislerimizle bu mucizevi yolculuklarında yeni ebeveynlerin daima yanlarındayız.Tam da bu noktada, samimiyetiyle herkesin çok sevdiği bir isim ve bir anne olan Aslı Enver ile hayata geçirdiğimiz yeni kampanyamız mucize ile Nutricia uzmanlığımızı, ebeveynlerin gerçek hikayeleri ile buluşturmayı hedeflemekteyiz. Bu hedef doğrultusunda kampanya kapsamında 4 farklı reklam filmini tüketicilerimizle buluşturmanın heyecanını yaşıyoruz.”



Künye:

Reklamveren: Aptamil Çocuk Devam Sütleri

Reklamveren Ekibi: Verda Duysak, Sibel Yüksel, Ece Demirel, Sinem Simge Kerpiççi, Zeynep Çakır, Yağmur Topçu, Neslihan Üzüm, Esin Çömlekçioğlu, Şeyma Özhan, Beril Topçu

Reklam Ajansı: Medina Turgul DDB

President&CCO: Ertuğ Tuğalan

President&Chief Commercial Officer: Canan Ayvacı

Yönetici Kreatif Direktör: Hakan Bıçakçı

Kreatif Grup Lideri: Onur Evin, Şeyma Keklik

Kreatif Ekip: Hamza Kocadayı, Emine Kartal, Beyza Tuna

Müşteri Grup Direktörü: Müge Bozkurt

Müşteri İlişkileri Ekibi: Ecem Görgün, Asil Kaan, Eylül Karslıoğlu

CSO: Berkant Avcı

Stratejik Planlama: Beste Atasoy, Merve Oynargül

Ajans Yönetici Prodüktörü: Ümit Bak

Ajans Prodüktörü: Zeynep Tanyeli

Grafik Tasarım: Ebru Özbay, Ali Kaan Toprak

Yapım Şirketi: 25 Film

Yönetmen: Ali Taner Baltacı

Fotoğraf Şirketi: PPR İstanbul

Fotoğraf Sanatçısı: Koray Parlak

Post Prodüksiyon: 1000 Volt Production

Müzik: Jinglehouse

Medya Ajansı: Wavemaker

PR Ajansı: PR House

 


Comentarios


bottom of page