top of page
Brandmap Haber

Amerika merkezli SharkNinja, Karaca Grup ortaklığıyla Türkiye pazarına girdi


Günümüz dünyasının yoğun yaşam tarzını kolaylaştıran ev aletlerini patentli teknolojilerle geliştiren SharkNinja, Karaca Grup ortaklığıyla Türkiye pazarına girdi. Amerika merkezli SharkNinja, çözüm üreten teknolojileriyle Türk tüketicisi ile buluşuyor. İki markayı aynı çatı altında bir araya getiren SharkNinja 11 milyar dolar pazar değerine sahip.


İnsanların hayatına değer katan SharkNinja çatısı altında yer alan, İngiltere ve Amerika’nın en çok satılan elektrikli süpürge markası Shark, aynı zamanda saç bakım ürünleri ve hava temizleyicilerle günlük hayatı kolaylaştıran, yenilikçi ve premium ev ürünler sunuyor. Amerika’nın 1 numaralı mutfak aletleri markası Ninja, güçlü blenderlardan airfryerlara fark yaratan teknolojilerle, evde lezzetli yiyecekler ve içecekler hazırlamayı hızlı ve kolay hale getiriyor.


5 yıldızlı ürünler geliştirme misyonuyla tüketici memnuniyetini odağına alan SharkNinja, küçük elektrikli ev aletleri kategorisinde birçok ilke imza atıyor. Elektrikli süpürgelerinde auto-empty özelliğiyle toza maruz bırakmadan hazneyi otomatik boşaltan teknolojiyi sunarken, güzellik kategorisinde saç şekillendirici ve kurutma makinesini tek bir üründe buluşturuyor. Shark’ın yenilikçi hava temizleyicileri filtre değiştirme ihtiyacına son veriyor. Ninja’nın dikey çift hazneli ve alandan tasarruf sağlayan airfryerları yemek yapmayı pratikleştirirken, BlendSense teknolojisi ile geliştirilen güçlü blenderlar malzemenin özelliğine göre hızı, zamanı ve gücü otomatik ayarlıyor.

SharkNinja Türkiye Genel Müdürü Galip Bağcı konuyla ilgili şunları söyledi:

“Dünya çapında 32 ülkede, 31 farklı ürün kategorisinde faaliyet gösteren, ev eşyaları sektöründe devrim yaratan SharkNinja’nın Karaca Grup ortaklığıyla Türkiye pazarına girmesinden mutluluk duyuyoruz. Sektör lideri iki markayı aynı çatı altında bir araya getiren, 11 milyar dolar pazar değerine sahip SharkNinja’nın, 4.500’ü aşkın patentli teknolojisiyle tasarlanan ulaşılabilir ürünlerini Türk tüketicilerle buluşturuyoruz.”

Comments


bottom of page