Cumhuriyet ile yaşıt Allianz Türkiye, yaşam ve eğitim hakkı risk altındaki kız çocuklarını desteklemek amacıyla Türkiye Korunmaya Muhtaç Çocuklar (Koruncuk) Vakfı ile başlattığı kurumsal sosyal sorumluluk programı “Bir Kız Gelecek” için özel bir reklam kampanyası hazırladı.
Yeni yıla girerken “Birlikte, Umutla” mesajıyla, toplumsal iyileşmede ortak umutların rolüne vurgu yapan yeni reklam kampanyası, eğitime erişimleri başta deprem felaketleri olmak üzere çeşitli ailevi, coğrafi ve ekonomik sorunlar nedeniyle risk altında olan kız çocuklarının öncelikle çocukluklarını yaşayabilmelerinin sağlanması gerektiği fikrine odaklanıyor. Kampanyanın filminde vakıf çatısı altındaki tüm koruncuklara yaşam boyu destekçi olma vizyonuyla yurt, üniversite bursu ve istihdam gibi alanlarda Allianz Türkiye’nin katkı sağlayacağına; çocuklarınsa sadece gelişim, paylaşım ve öğrenim gibi çocukken yapmaları gereken şeylere odaklanabileceklerine vurgu yapılıyor.
Reklam filmi: https://www.youtube.com/watch?v=NlpnZ0u2x1M
Künye:
Reklamveren: Allianz Türkiye
Reklamveren Yetkilisi: Onur Kırcı, Murat Toz, Mehmet Nakkaşoğlu, Murat Şeker, Gözde Kersu, Berna Özdemir, İrem Çıbuk Süer, Okan Gülşen
Reklam Ajansı: Concept
VP-CCO: Kerem Özkut
VP-Müşteri İlişkileri: Barış Alemdar
ECD: Mustafa Özmal
CD: Emre Günaydın
Kreatif Grup Başkanı: Berke Gülçiçek, Apo Gürses
Kreatif Ekip: Erkut Çarık, Yağız Akgün, Burcu Çetin, Burak Çolak, Ayşe Eserova
Müşteri İlişkileri Direktörü: Özlem Najdi
Ajans Prodüktörleri: Barış Dikmen, Ayten Güneş
Yönetmen: Burak Çaldır
Prodüksiyon Şirketi: Norr Film
Müzik: FFW Creative Audio
Seslendirme: Sihirli Değnek – Çağrı Şensoy
Fotoğrafçı: Asithane – Deniz Özgün
Comments