BELİRSİZLİĞİ YÖNETMEK
İnsan zihni tek başına, anı veya duyumlardan oluşan ve fikirsel eşlemelerin sınırsızca gerçekleşebildiği devasa bir ormana benzer. Bu orman daha önce keşfedilmemiş bilgiler ve deneyimlerle harmanlandığında ortaya BİLİNMEZLİK VE KORKU çıkmaktadır.
Sağlıklı bir ilişkinin temeli 3 maddeye dayanır: Güven, empati, destek. Güveni öncelikle ürettiğiniz ürünlerin kalitesi ve ihtiyacı tam olarak karşılaması üzerine kurun. Sosyal medya kanallarında, yorum sitelerinde, forum sayfalarında ürünlerinizin olumlu geri dönüşler almasını destekleyin. Tüketicilerinizin gerçek ihtiyaçlarını, psikolojik dengesizliğin devam ettiği yeni gerçeklik döneminde daha sık araştırmalar yaparak analiz edin, çevik adımlarınızla hızlı çözümlerle pazarda yerinizi alın.
Tüketicilerin dedikodu ağları, gizli servisleri kıskandıracak niteliktedir. Müşterilerinizin bir araya gelerek hem sosyalleşip hem de ürünlerinizi deneyecekleri platformlar, etkinlikler, anketler, videolar ve görevlerle donatılmış platformlar kurun. Sadakat programlarınızı ve CRM alt yapınızı bu platformlarla güçlendirirken bir yandan da yeni hizmetler ve içerikler için sürekli canlı tutun.
Alırken de satarken de kazanan olmak kültürü artık müşterileriniz için de geçerli. Ev ekonomisine katkı yapma motivasyonu kadar kişisel özgürleşme konusunda da farkındalığı artan anneler için affiliate marketing bir çıkış oldu. Özellikle kozmetik sektöründe hevesle çalışan anneler, farklı sektörlerin de bu anlamda açılımlar yapmasını bekliyor. Ekonomik daralma ile birlikte biriktirme imkanı düşen anneler, ek bir gelir yaratmak istiyor. Affiliate marketing size sadece sadakat ve sürdürülebilir bir ilişki kazandırmıyor. Ayrıca müşterilerinizin mecralarını da kullanma imkanı sunuyor. Kendi yatırımlarınız kadar sisteme dahil ettiğiniz her annenin sosyal medya ve iletişim kanallarında yer bulma fırsatı yakalıyorsunuz.
Geçen yıllarda çevre ve istihdam bazlı konular ön plandayken, bu sene Kadınların istihdama katılımı, işsiz kalan müzisyenlere destek ve çocukların eğitimlerine katkı sunacak projeler daha fazla önem kazanmıştır.
Türkiye’deki tüm internet kullanıcılarının %84’ünün en az bir cihaz ile mobil oyun oynadığını gösteriyor. Türkiye’deki yetişkinlerin %79’unun mobil oyun oynuyor. Oyun sektörünün içerisinde yer alarak sponsorluklar, ürün yerleştirmeler, turnuvalar yaparak markanızın farkındalığını yükseltebilirsiniz.
Daha fazlası için videoyu izlemeyi unutmayınız...
Comments