top of page

2014 Opel yeni logo ve kurumsal kimlikle gelecek



Otomobil sektörünün önemli markalarından Opel, 2024 yılında pazara sunacağı otomobillerinde özellikle elektrikli araçlara dikkat çekmek amacıyla logosunu yeniliyor. Opel'in “Blitz” (şimşek) amblemi, markanın elektrikle ilişkilendirilmesine yardımcı olması planlanıyor. Opel, 2028 yılına kadar Avrupa'da tamamen elektrikli bir marka olmak için dönüşüm geçiriyor ve şirket CEO'su Florian Huettl'e göre, bu yıl portföyünde 15 elektrikli model bulundurmayı planlıyor.


Opel, markasını en son 2020'de Fiat Chrysler Automobiles ile birleştiğinde Stellantis'in bir parçası olacak olan PSA Group'a katıldıktan sonra güncelledi. Yeni logo, onu çevreleyen daireden ayıran merkezdeki şimşek işaretinin etrafına eklenen ek boşlukla mevcut olandan çok uzak değil.


Yeni logo, aracın dış ve iç tasarımında önemli bir unsur olan Opel Vizor marka yüzünün merkezinde yer almaya devam edecek. Opel Tasarımdan Sorumlu Başkan Yardımcısı Mark Adams, "Keskinleştirilmiş, kendine güvenen yeni "Blitz", saf destek halkasıyla kesişerek ikonik amblemimize ilerici, modern bir görünüm kazandırıyor," dedi.


Opel, markalarını ve logolarını güncelleyen, sayısı giderek artan otomobil üreticileri listesine katıldı. Infiniti, geçen hafta logosunda küçük değişiklikler duyurdu ve perakende merkezleri için yeni bir üç boyutlu amblem ve yeni bir mimari tanıttı . Opel, bu yıl şimdiye kadar Jaguar Land Rover ve Porsche'nin ardından logosunu güncelleyen dördüncü otomobil üreticisi oldu. .

2019'dan beri Volkswagen, Renault, Peugeot, Nissan, Lotus, Kia, General Motors, Cadillac ve diğerleri amblemlerini ve rozetlerini güncelledi . Otomobil üreticileri portföylerini elektrikli araçlarla doldururken, müşterilere yeni yönlerini iletmeye yardımcı olmak için ürünlerinden daha fazlasını güncelliyorlar.

Comments


bottom of page