İki yıl içinde 2,6 milyon kullanıcıya ulaşarak üyelerine şimdiye kadar toplam 9,9 milyar TL değerinde fayda sağlayan Hepsiburada, 16-22 Temmuz’da gerçekleşek olan Büyük Premium İndirimleri ile kullanıcılarına yine özel fırsatlar sunacak. Hepsiburada Pazarlama Grup Direktörü Görkem Dereli, 11 Temmuz Perşembe akşamı 29 Restoran’da düzenlenen basın toplantısında Hepsiburada Premium’nun kullanıcılarına iki yılda sağladığı faydaları ve güncel verileri paylaştı.
Hepsiburada Premium’da iki yılda neler oldu
Hepsiburada Premium üyeleri, iki yıl içinde üyelere yapılan özel kampanya ve indirimlerle 9,9 milyar TL fayda elde etti; alışverişleriyle toplamda 649 milyon TL Hepsipara kazandı. 38 milyon siparişte ücretsiz kargodan yararlanan Premium’lulara bu avantajla da 1,3 milyar TL'lik bir tasarruf sağlandı.
Hepsiburada Premium’un sunduğu hediye BluTV üyeliğiyle kullanıcılar 2 yılda toplamda 100 milyon saat BluTV içeriklerini izledi.
İki yıl içinde Premium üyeleri, Petrol Ofisi’nden 113,9 milyon puan kazandı. Bu puanlar, akaryakıt alımlarında indirim ve avantajlar sağladı.
Premium üyeleri üyelikleri boyunca ücretsiz randevulu teslimat hizmetinden yararlandı. Bu hizmet, kullanıcıların siparişlerini istedikleri zaman aralığında teslim alabilmelerini sağlayarak büyük bir kolaylık sundu.
İki yılda 2,6 milyon kullanıcıya ulaşıldı
Hepsiburada Pazarlama Grup Direktörü Görkem Dereli, Hepsiburada Premium’un ikinci yılında ulaştığı başarıdan çok memnun olduklarını belirterek sözlerine başladı: “İki yıl gibi kısa bir sürede 2,6 milyon kullanıcıya ulaşmak, Premium’un sağladığı faydanın müşterilerimiz nezdinde de kabul gördüğünün önemli bir göstergesi. Üyelerimizin alışveriş deneyimini daha ayrıcalıklı ve keyifli hale getirmek için sunduğumuz avantajlar ve özel indirimler onların günlük yaşamlarına değer katıyor. Ücretsiz kargo hizmetinden hediye BluTV üyeliğine, akaryakıt puanlarından randevulu teslimat hizmetine kadar, Hepsiburada geniş bir yelpazede sunduğu ayrıcalıkların, kullanıcı memnuniyeti ve sadakati artırmada önemli rol oynadı. Özellikle, yüz milyonlarca Hepsipara kazandırarak alışverişlerde ek indirimler sağlamak, kullanıcılarımızın bütçelerine doğrudan katkı sağladı.”
Hepsiburada Premium’un en çok tercih edilen kategorileri ve ürünleri
• Hepsiburada Premium üyeleri, en fazla süpermarket, züccaciye, sağlık-güzellik, ev tekstili ve kırtasiye kategorilerinden alışveriş yaptı.
• Süpermarket kategorisinde en çok satılan ürünler sırasıyla yüzey temizleme mendili, fındık kreması, soda ve tuvalet kağıdı oldu.
• İki yıl içinde 147 ton, yani 1,4 milyon adet soda tüketen Premium üyeleri, 681 ton fındık kreması, 1 milyon yüzey temizleme mendili satın aldı. Dünyayı 8 kez dolaşacak uzunlukta, 36 milyon adet tuvalet kağıdı sipariş edildi.
• Züccaciye kategorisinde en fazla döküm tava seti, sağlık-güzellik kategorisinde saç bakım toniği ve bitkisel bakım kompleksi tercih edilirken, ev tekstili kategorisinde otel yastığı satın alındı.
Comments